اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خبر داد:

خطوط تاکسیرانی شهرری به 49 خط رسید

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از توسعه ناوگان تاکسیرانی در محدوده روستاهای جنوب تهران خبر داد و گفت: خطوط تاکسیرانی شهرری به 49 خط رسید.

خطوط تاکسیرانی شهرری به 49 خط رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه 20، علیرضا اسفرانی نژاد اظهار داشت: با اضافه شدن یک خط تاکسیرانی در محدوده روستایی ناوگان تاکسیرانی این منطقه توسعه یافت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خاطرنشان کرد: با اضافه شدن خط تاکسیرانی روستای عباس آباد علاقه‌مند خطوط تاکسیرانی این منطقه به 49 خط افزایش یافت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه 11 دستگاه تاکسی در این خط فعال شده است، افزود: این خط تاکسیرانی در محدوده داخل روستای عباس آباد علاقه‌مند با مسیر رفت 2 کیلومتر 500 متر و برگشت 2 کیلومتر و 100 متر به ساکنین این روستا خدمات رسانی می‌کند.
اسفراینی‌نژاد به نصب سه عدد سایبان در این خط اشاره کرد و یادآور شد: به منظور بهسازی ایستگاه‌های ابتدایی و انتهایی خط تاکسیرانی روستای عباس‌آباد 48 تن آسفالت در آن محل توزیع شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: خط تاکسیرانی روستای عباس‌آبادعلاقه‌مند واقع در ضلع جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) در تقسیم‌بندی مناطق جزو خطوط منطقه 15 قرار گرفته بود و با توجه به اینکه این روستا در محدوده استحفاظی ناحیه 7 منطقه 20 قرار گرفته است طی مکاتبات به عمل آمده با سازمان تاکسیرانی این خط با کد 2035 به خطوط تاکسیرانی منطقه 20 انتقال یافت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول