اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر رئیس شورای شهر قزوین؛‌

پاسخ شهردار قزوین به جلسه غیرعلنی موکول شد

خبرگزاری فارس: در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، اعضای شورا از شهردار قزوین خواستند در خصوص برخی مشکلات شهر توضیح دهد ولی رئیس شورای شهر قزوین به رسم شورای سوم، پاسخ شهردار به مشکلات را به جلسه غیرعلنی موکول کرد.

پاسخ شهردار قزوین به جلسه غیرعلنی موکول شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در شصتمین جلسه شورای شهر که عصر امروز در تالار شورای شهر برگزار شد؛ برخی از اعضای شورا با طرح سئوالاتی خواستار پاسخگویی  شهردار به این سئوالات شدند، در این جلسه که شهردار حاضر بود پاسخ به سئوال اعضا ارائه نشد و جدی‌ترین سئوال مطرح شده از سوی حامد کبودوند به جلسه هیئت رئیسه یا غیرعلنی موکول شد.
در این جلسه محمد حسین خاکساران غایب بود، شهلا عطایی و صدیقه حکمت نیز سئوالی طرح نکردند.
اما رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین گفت: سئوال من از شهردار این است که در خصوص تملک زمین‌های منطقه هادی‌آباد قزوین چه اقدامی صورت گرفته است.
غلامحسین شیری ادامه داد: در واقع چه مقدار از این زمین‌ها تملک شده و تا پایان سال با چه دورنما و اهدافی این اقدام در حال انجام است.
 
* 25 میلیارد ریال برای باغ‌های سنتی چه شده است
نایب رئیس شورای شهر قزوین اضافه کرد: سئوال من از شهردار این است که برای فراهم آوردن مکانی در خور شأن مردم که بتوانند به استقبال و بدرقه زائران عتبات عالیات بروند چه فکری شده است.
محمد خورشیدی افزود: لازم است شهرداری جایگاهی را مناسب این موضوع تدارک ببیند در حال حاضر ماشین‌ها به صورت چند ردیفه توقف می‌کنند و وضعیت بی‌سرو سامانی را شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: سئوال دیگر من از شهردار این است که با سر و سامان دادن باغ‌های کناره جاده‌ها چه کاری شده است، قرار بود تا عمق 20 یا 50 متری این باغ‌ها خریداری شود و شهرداری با اجرای طرحی در این عمق خریداری شده نمای خوبی را برای باغ و حاشیه جاده ایجاد کند.
نایب رئیس شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: برای موضوع باغ‌های سنتی در یک مورد یک میلیارد و 800 میلیون تومان و در مورد دیگر 700 میلیون تومان اختصاص یافته ولی این باغ‌ها وضعیت‌شان همانطور مانده است.
در ادامه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای شهر قزوین گفت: شهردار راجع به پروژه میدان مینودر چه کار کرده است.
مریم نخستین عنوان کرد: سئوال من از شهردار این است که برای پروژه میدان مینودر چه اقدامی صورت گرفته و چرا این پروژه در حال حاضر، متوقف است.
 
* برخی پیاده‌روها مردم را آزار می‌دهد
رئیس شورای شهر قزوین گفت: سئوال آقای کبودوند نیز باید پاسخ داده شود که این موضوع را در جلسه هیئت رئیسه یا غیرعلنی طرح خواهیم کرد.
عباس ظاهری ادامه داد: سئوال ما از شهرداری این است که چرا برای وضعیت پیاده‌روها فکری نشده چرا که برخی از پیاده‌روها علیرغم سنگ فرش شدن هنوز دارای میله‌ها و تکه‌های بتنی باقیمانده است که این برآمدگی‌های پنج تا 20 سانتی گاهی شهروندان را به زحمت‌های زیادی می‌اندازد.
در ادامه فاطمه اشدری رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت بر مصوبات شورای شهر قزوین سئوال خود را از شهردار مطرح کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول