اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز:

تاریخ شفاهی استان البرز منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز گفت: تاریخ شفاهی استان در قالب مجموعه کتاب و در میان تازه‌های نشر این حوزه در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

تاریخ شفاهی استان البرز منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری این استان، اسماعیل آجرلو افزود: نگاه ویژه حوزه هنری استان البرز به خاطرات و وقایع دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس انتشار مجموعه کتاب‌هایی از وقایع این دوران را در دستور کار حوزه هنری استان قرار داد و امیدواریم به زودی این مجموعه کتاب‌ها که جزو آثار فاخر و ارزشمند استان خواهد بود منتشر شود.
وی، پروژه تاریخ شفاهی استان البرز را بر گرفته از تاریخ استان در دوران انقلاب اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: خاطرات مربوط به سکونت حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342 در شهر کرج و وقایع منوط به آن، همچنین واقعه 19 بهمن 1357 منوط به رشادت‌های مردم کرج از موضوع‌های اصلی تاریخ شفاهی است که با همت حوزه هنری استان البرز در قالب مصاحبه و فیلم‌های ویدیویی جمع‌آوری شده و تا پایان سال به صورت مجموعه کتاب منتشر خواهد شد.
آجرلو، همچنین از انتشار مجموعه چهار جلدی نمایشنامه از داوود کیانیان، کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه استان البرز اثر نویسندگان جوان البرزی، مجموعه شعر شعرای استان البرز شامل آثار روح الله ستایش احدی و زهرا محمودی و پژوهش هنری مبانی انسان شناسی در هنر اسلامی، به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز تا پایان سال خبر داد و گفت: حوزه هنری استان البرز حمایت و انتشار آثار هنری هنرمندان استان را به موجب نشر هنر و بیان استعدادهای هنری استان و تلاش در ماندگار کردن آثار هنری در دستور کار خود دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول