اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شمال‏شرق تهران:

ملت‏ها با سیره حسینی مقاوم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق تهران گفت: هر فرد، جریان و ملتی که دارای سیره حسینی باشد، مقاوم است.

ملت‏ها با سیره حسینی مقاوم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام اذن‏الله خدایی عصر امروز در مراسمی با حضور اعضای هیئت‏های عزاداری امام حسین (ع) با بیان جمله «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به سیره و روش حضرت اباعبدالله (ع) اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش را در تاریخ اسلام جاودانه می‏ماند، اظهار کرد: هر فرد، جریان و ملتی که دارای سیره حسینی باشد، مقاوم است و در برابر ظلم و بی‏عدالتی تا زمان ظهور امام زمان (عج) از پا نمی‏نشیند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق تهران تاکید کرد: در بین تمام عزاداران جهان، مردم ایران دارای جایگاه خاصی هستند و هر ساله ماه‏های محرم و صفر را گرامی می‏دارند، انگار یک بار دیگر واقعه کربلا تکرار شده است.
خدایی با بیان اینکه در زمان حاضر، امام حسین (ع) بی‏یار و یاور نیست، تصریح کرد: در این زمان نه تنها خط، جهت و نهضت امام حسین (ع) زنده است بلکه ده‏ها میلیون سرباز عاشورایی ایرانی در این میدان نبرد حضور دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق تهران بر پیروی و اطاعت همه از فرمان رهبر معظم که از سلاله پاک حضرت سیدالشهدا (ع) است، تاکید کرد.
خدایی افزود: مردم ولایت‏مدار ایران اسلامی در خط خونین کربلا به مجاهدت می‏پردازند و ضمن حضور در مساجد و هیئت‏های مذهبی برای یادگیری درس‏هایی از سیره و روش حضرت سیدالشهدا (ع) اقدام می‏کنند.
در این مراسم ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) با مرثیه‏سرایی به ذکر مصیبت پرداختند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول