اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

توقیف یک هزار و 440 عدد پنیر "تتراپک"

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان از توقیف یک هزار و 440 عدد پنیر "تتراپک" در یک ماهه اخیر خبر داد.

توقیف یک هزار و 440 عدد پنیر "تتراپک"
علی‌اصغر وحیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به فعالیت یک ماهه اخیر این معاونت در راستای بازدید و ارزیابی واحدهای تولیدی، خوراکی، آشامیدنی و بسته‌بندی در استان، اظهار کرد: در این مدت 123 واحد بازدید شد که از این تعداد 9 مورد با ضوابط فنی و بهداشتی انطباق نداشت.
وی افزود: بر اساس بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، یک واحد غیرمجاز تولیدی نیز غیرمجاز شناخته شد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: در یک ماهه اخیر 116 مورد از اقلام مختلف توسط کارشناسان نمونه‌برداری شده که از این تعداد سه مورد با پروانه ساخت انطباق نداشت.
وی با بیان اینکه بر اساس بازرسی‌های انجام شده، 7 مورد توقیف کالا صورت گرفته است، تصریح کرد: پنج واحد به مراجع قضایی معرفی شده و دو مورد نیز تغییر کاربری صورت پذیرفته است.
وحیدی‌نیا در ادامه با بیان اینکه 11 واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی در یک ماهه اخیر مورد بازرسی قرار گرفته است، گفت: دو مورد از واحدهای بازدید شده با ضوابط فنی و بهداشتی انطباق نداشته‌اند.
وی با اشاره به نظارت و بازرسی مراکز نگهداری، عرضه و فروش فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، عنوان کرد: بر این اساس تعداد 41 واحد مورد بازدید قرار گرفت که یک واحد با ضوابط فنی و بهداشتی مطابقت نداشت و چهار مورد اقلام نیز مورد نمونه‌برداری قرار گرفت.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در یک ماهه اخیر تعداد 61 مورد از کالاهای غیرمجاز شناسایی و توقیف شده و ‌یک واحد نیز برای بررسی وضعیت به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: 2 هزار و300بسته 12 عددی نوشابه، 75 سطل سه کیلویی خرما و هزار و 44 عدد پنیر تتراپک نیز در یک ماهه اخیر توقیف شده است.
وی در پایان با بیان اینکه 3 هزار و 168 عدد شیر استرلیزه و 5 هزار و 880 عدد نوشمک و 44 هزار عدد درب بطری مواد 2 از جمله موارد توقیفی در یک ماهه اخیر در استان بوده، خاطرنشان کرد: 61 قلم پنکک و کرم پودر "مای" و 400 کارتن 12تایی شیر استرلیزه 200 سی‌سی نیز کشف و توقیف شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول