اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گروگانگیری عجیب در پارس‌آباد؛

گروگان، گروگانگیر از آب درآمد

خبرگزاری فارس: در یک گروگانگیری عجیب در شهرستان پارس‌آباد پسر 17 ساله‌ای که خود را گروگان گرفته بود به دنبال اخاذی از پدرش بود.

گروگان، گروگانگیر از آب درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از مرکز پلیس آگاهی پارس‌آباد در این گروگانگیری پسر بچه 17 ساله برای به دست آوردن پول، خود را اسیر دست گروگانگیران معرفی کرده و برای آزادی‌اش 20 میلیون تومان پول طلب کرد.
رئیس پلیس شهرستان پارس‌آباد در تشریح نحوه گروگانگیری عجیب در این شهرستان اظهار داشت: شخصی در روزهای گذشته با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و اعلام می‌کند که فرزندش در مقطع سوم دبیرستان برای شرکت در کلاس‌های جبرانی از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است.
صیاد درویشی افزود: به دنبال این اتفاق از طریق تلفن همراه فرزندشان به تلفن همراه پدر این پسر بچه پیامکی ارسال می‌شود که فرزند او ربوده شده است.
وی ادامه داد: در این پیامک خطاب به پدر این کودک آمده بود برای آزادی  این نوجوان مبلغ 20 میلیون تومان باید پول پرداخت شود و این کار نیز باید بدون اطلاع و آگاهی پلیس و به صورت مخفیانه انجام گیرد.
این مسئول ادامه داد: به دنبال این اطلاعات کارگروه تخصصی در دفتر فرماندهی شهرستان تشکیل شد و در نهایت با همراهی مقامات قضایی اکیپ عملیاتی شهرستان به تبریز اعزام شد.
درویشی بیان داشت: با استفاده از تجربیات پلیسی خود فرزند شاکی را در یکی از مسافرخانه‌های شهر تبریز که با شناسنامه جعلی اقامت کرده بود شناسایی، دستگیر و به پارس‌آباد منتقل کردیم.
رئیس پلیس شهرستان پارس‌آباد در پایان سخنان خود ابراز داشت: بعد از اعترافات این پسر بچه 17 ساله مشخص شد که او برای رفع نیازهای خود به پول احتیاج داشته و با این طریق قصد اخاذی از خانواده خود را داشته که در این زمینه با همراهی خوب پلیس کارهای پیشگیرانه انجام شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول