اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد:

عرضه 10 طرح تجاری شده خوزستان در فن بازار ملی ایران

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از ارائه 10 طرح تجاری شده پژوهشگران خوزستان در فن بازار ملی ایران همزمان با هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

عرضه 10 طرح تجاری شده خوزستان در فن بازار ملی ایران
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بابک مختاری ظهر امروز در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری با اشاره به برپایی نمایشگاه این هفته به طور همزمان در تهران و اهواز، اظهار داشت: در نمایشگاه تهران، استان خوزستان با سه غرفه ویژه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه شهید چمران، عملکرد پژوهشی پارک علم وفناوری و فن بازار ملی ایران حضور می‌یابد.
وی تصریح کرد: از 11 طرح ارائه شده از خوزستان به فن بازار ملی ایران، 10 طرح برگزیده در معرض دید خریداران و فروش قرار خواهد گرفت.
دبیر کمیته نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری خوزستان در ادامه با اشاره به حضور 36 دستگاه و دانشگاه در این نمایشگاه، افزود: کار غرفه‌آرایی و چیدمان غرفه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی و صنایع از روز گذشته آغاز شده است.
مختاری ادامه داد: در کنار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ادارات، سازمان‌ها، صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، امسال در یک غرفه مجزا نمایشگاهی با عنوان «ایده تا پدیده» با 58 طرح تجاری شده در معرض دید عموم قرار داده می‌شود.
وی تصریح کرد: ایده تا پدیده در واقع نمایشگاهی در مقیاس کوچک‌تر از نمایشگاه علم تا عمل است که امسال در تهران برگزار و در آن، از 58 طرح ارائه شده از خوزستان، یک طرح برتر ملی و یک طرح برتر استانی انتخاب شده بود.
مختاری یادآور شد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان 22 آذرماه در سالن ورزشی 13 آبان در خیابان پودات امانیه افتتاح می‌شود و در روزهای 23 تا 25 آذرماه از ساعت 9 تا 16 آماده بازدید علاقهمندان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول