اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 دی ماه سال ‌جاری؛

همایش زینب پِژوهان در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری همایش زینب پژوهان در 28 دی ماه سال‌جاری در این استان خبر داد.

همایش زینب پِژوهان در کردستان برگزار می‌شود
ناهید منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: بررسی اوصاف و القاب حضرت زینب(س)، بازخوانی نقش حضرت زینب(س) در حادثه کربلا، و نقش ایشان در احیای امر به معروف و نهی از منکر از محورهای اصلی این همایش است.
به گفته وی، حضرت زینب(س) و ولایت‌مداری، حضرت زینب(س) الگوی زن مسلمان، حضرت زینب(س) و مدیریت پیام‌رسانی عاشورا و تحلیل و بررسی بینش و بصیرت همه جانبه آن حضرت از دیگر محورها و موضوعات این همایش است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان حضرت زینب(س) از دیدگاه اهل تسنن، بررسی و تبیین مکتب تربیتی حضرت زینب(س) و شخصیت علمی آن حضرت از دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از دیگر محورهای این همایش است که علاقمندان می‌تواند آثارشان را تا 15 دی‌ماه سال‌جاری به دبیرخانه همایش واقع در میدان لشکر، سازمان بسیج جامعه زنان استان ارسال کنند.
منصوری شناساندن هرچه بیشتر حضرت زینب به افراد جامعه به ویژه به جوانان و نوجوانان را ضروری دانست و گفت: ابعاد شخصیت حضرت زینب(س) در بخش‌های مختلف قابل تامل است و باید برای معرفی ایشان برنامه‌های مختلف اجرا و کتاب‌های متعددی نوشته شود.
وی با بیان اینکه سیره حضرت زینب(س) یک دانشگاه است که باید از این پایگاه علمی به نحو احسن استفاده کرد، ادامه داد: ولایت‌مداری و تبعیت ایشان از  ولایت تکلیفی بود که به خوبی به انجام داد و امروز به عنوان بهترین الگوی ولایت‌مداری می‌توان راهش را ادامه داد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان خواستار الگوگیری از شیوه و سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام توسط زنان جامعه اسلامی شد و افزود: با توجه به هجمه‌های روز افزون دشمنان در راستای حذف ارزش‌های اسلام و انقلاب، زنان مسلمان ایرانی با الگو گیری از این بانوی بزرگ می‌توانند در مقابل هجمه‌های فکری دشمنان به خوبی ایستادگی کنند.
منصوری در پایان با بیان اینکه شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است، گفت: علاقمندان باید، قبل از پایان وقت اداری شنبه 15 دی ماه آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول