اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جایگاه کنونی ‌به هیچ عنوان مناسب نام سایپا نیست‌

روانخواه: مصدومیت دوباره فوتبالم را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: باید مراقبت بیشتری داشته باشم، چرا که مصدومیت دوباره فوتبالم را نابود خواهد کرد و در صورت مصدومیت مجدد شاید فوتبال را کنار بگذارم.

روانخواه: مصدومیت دوباره فوتبالم را نابود می‌کند
امید رضا روانخواه هافبک تیم فوتبال سایپای البرز پس از 9 ماه دوری از میادین فوتبال و با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در دیدار تیمش مقابل شاهین بوشهر از دقیقه 83 وارد زمین شد تا این بازیکن جدید سایپا سرانجام برای البرزی‌ها به میدان برود.وی ‌پس از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشحالم که پس از پشت سر گذاشتن 9 ماه کابوس‌وار و آزاردهنده سر انجام به مستطیل سبز بازگشتم.
وی تصریح کرد: امیدوارم در ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال بتوانم برای باشگاه سایپای البرز مثمر ثمر واقع شده و در کسب نتایج این تیم تاثیرگذار باشم.
این بازیکن با تجربه فوتبال افزود: در طول دورانی که مصدوم و دور از زمین فوتبال بودم، افراد بسیاری از من حمایت کردند و در این میان مدیران باشگاه سایپای البرز و کادر فنی و بازیکنان این تیم نقش ویژه‌ای در بازگشت ‌و آمادگی دوباره من داشتند.
روانخواه در ادامه‌ به نتایج تنها نماینده استان البرز در فصل جاری لیگ برتر اشاره کرد و گفت: سایپا باشگاهی منسجم و با امکاناتی است و‌ از مدیریت و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و در بسیاری از بازی‌ها تیم برتر میدان بود.
وی افزود: با این وجود به دلیل بدشانسی به آنچه شایستگی‌اش را دارد نمی‌رسد و جایگاه کنونی که این تیم در جدول رده‌‌بندی به هیچ عنوان در حد نام سایپا نیست.
روانخواه در ادامه به وضعیت آمادگی جسمانی‌اش اشاره کرد و گفت: من با نظر پزشک تیم و کادر فنی دقایقی به میدان رفتم تا در شرایط و فضای بازی قرار بگیرم و به طور قطع از بازی‌های آینده با صلاحدید کادر فنی ‌سعی خواهم کرد برای تیم تاثیرگذار باشم.
وی در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر باید مراقبت بیشتری داشته باشم، چرا که مصدومیت دوباره فوتبالم را نابود خواهد کرد و در صورت مصدومیت مجدد شاید فوتبال را کنار بگذارم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول