اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زراباد خواستار شد؛

راه‌اندازی خانه معلم در بخش زر‌آباد

خبرگزاری فارس: بخشدار زرآباد خواستار راه‌اندازی خانه معلم به منظور تسهیل در رفت و آمد فرهنگیان بخش زرآباد شد.

راه‌اندازی خانه معلم در بخش زر‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، مجتبی شجاعی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بخش زرآباد اظهار داشت: باید به مسائل فرهنگی و آموزشی و پژوهشی در نقاط دور افتاده بیشتر توجه شود.
وی در ادامه از راه‌اندازی رشته علوم تجربی، ریاضی و حسابداری در سال تحصیلی جدید در بخش زرآباد خبر داد و گفت: به زودی در روستاهای تنبلان و در انگو نیز مدرسه احداث می‌شود.
بخشدار زرآباد شبانه‌روزی کردن دبیرستان کار دانش زرآباد، برگزاری گردهمایی معلمان نهضت سواد‌آموزی در دی ماه امسال، برگزاری محفل انس با قرآن کریم به صورت استانی، تقویت اردوهای دانش‌آموزی، تجلیل از معلمان نمونه در روز معلم، مکاتبه در راستای اختصاص سهمیه مجزا برای تاسیس دبیرستان دانشگاه، پیگیری تأسیس رشته کشاورزی در مقطع متوسطه با همکاری بخشداری، شهرداری و شوراها را از مهمترین مسائلی عنوان کرد که در این جلسه مطرح شد.
شجاعی تصریح کرد: باید شرایط تحصیل برای بازماندگان از تحصیل فراهم شود.
وی اجرای مکتوب قوانین در حوزه آموزشی بخش زرآباد و افزایش سهمیه سرباز معلمان را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد. جلسه بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بخش زرآباد با حضور مدیر آموزش و پرورش کنارک و معاونان، امام‌جمعه زرآباد و شهردار و روسای مجتمع‌های آموزشی این بخش برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول