اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان جایگاهی برای نمایندگان شهر قائل نشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در برنامه ریزی استان جایگاهی برای نمایندگان شهر لحاظ نشده است و حتی یک نماینده از مدیریت شهری اصفهان در شورای برنامه ریزی استان حضور ندارد.

شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان جایگاهی برای نمایندگان شهر قائل نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی پسران بهبهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن اعتراض به حضور حتی یک نماینده از مدیریت شهری اصفهان در شورای برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: در شورای برنامه‌ریزی استان هیچ نماینده‌ای از شهرداری یا شورای شهر اصفهان یا سازمان‌های مردم نهاد وجود ندارد و در این شورا تنها 20 نفر از مدیران کل استان که همگی زیر مجموعه دولت هستند، فعالیت دارند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 40 درصد جمعیت کل استان در شهر اصفهان ساکن هستند و این موضوع نشان دهنده اهمیت مدیریت شهری است، اما جایگاهی برای آن در نظر گرفته نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با این وضعیت تصمیماتی که در شورای برنامه‌ریزی استان برای مردم گرفته می‌شود، جای سوال دارد.
وی تصریح کرد: برنامه چهارم توسعه به گفته خود مسئولان بین 20 تا 30 درصد پیشرفت داشت و در برنامه پنجم نیز همین روال و روند پیش گرفته شده که می‌توان گفت این موضوع به دلیل نادیده گرفتن نهادهای مردمی در این گونه تصمیم‌گیری‌ها است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول