اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد:

احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: امروز در بعضی ساعات وزش باد‌، رشد ابر و احتمالا بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی نقاط از نواحی شمالی استان خواهیم داشت.

احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در استان کرمانشاه
مجتبی میلادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با پیش‌بینی وضعیت جوی استان در هفته جاری اظهار کرد: عبور موجی ناپایدار و کم رطوبت طی امروز از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب وزش باد‌، رشد ابر و احتمالا بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای در برخی نقاط از نواحی شمالی استان خواهد شد.
وی ادامه داد: موج مذکور ممکن است امروز بعداز‌ظهر تا اوایل وقت فردا به ویژه در مناطق مرزی استان، هوا را کم و بیش غبارآلود کند.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: به دنبال این شرایط از فردا تا روز پنجشنبه، پدیده خاصی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.
وی‌ خاطرنشان کرد: همچنین دمای شبانه فردا شب، موقتا کاهش خواهد یافت ولی از روز دوشنبه تا پایان هفته با آهنگی کند افزایش می‌یابد.
میلادی تصریح کرد: از روز جمعه موج جدیدی منطقه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که به تدریج باعث بارش‌هایی در برخی از نقاط استان خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول