اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

جرایم جدید راهنمایی و رانندگی اطلاع رسانی دقیق شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اطلاع رسانی دقیقی در خصوص جرائم جدید راهنمایی و رانندگی به شهروندان داده شود.

جرایم جدید راهنمایی و رانندگی اطلاع رسانی دقیق شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ابلاغ جرایم جدید سنگین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان متخلف اظهار داشت: با توجه به اینکه افزایش جریمه‌های رانندگی به منظور ارتقای امنیت شهروندان و نظم شهری و کاهش ترافیک از ابتدای دی ماه امسال اعمال می‌شود بنابراین لازم است اطلاع رسانی دقیقی در این خصوص به شهروندان داده شود.
وی همچنین با اشاره به تکمیل ورزشگاه نقش جهان گفت: آنچه در مورد این ورزشگاه اهمیت دارد، تکمیل این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قابل استفاده کردن آن است و متولی ساخت و ساز آن اهمیت چندانی ندارد.
 
*سازه‌های مصلی و ورزشگاه نقش جهان در حال فرسوده شدن هستند
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه در بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه نقش جهان، واگذاری مدیریت ساخت آن به اصفهان منتفی شد بنابراین دیگر مردم نباید تکمیل نشدن این ورزشگاه را از سوی مسئولان بدانند چرا که آن‌ها تلاش زیادی را برای این موضوع به کار بستند.
وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان توان بالایی در اجرای پروژه‌های عمرانی و شهری دارد، یادآور شد: به همین دلیل اعضای شورای شهر واگذاری مدیریتی و ساخت ورزشگاه نقش جهان به شهرداری اصفهان را دنبال کردند، اما راه به جایی نبردند.
نصر اصفهانی بیان داشت: تماشا کردن مسابقه‌های فوتبال یکی از تفریح‌های اصفهانی‌ها است که در فصل سرما و به دلیل وجود مشکلات در رفت و آمد و نبود ورزشگاه مناسب از تعداد تماشاگران این ورزش کاسته شده است.
وی افزود: در حال حاضر شرکت پیشین تکمیل این طرح را دنبال می‌کند و تعهدی برای زمان تحویل این ورزشگاه نداده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: سازه‌های مصلی و ورزشگاه نقش جهان در زیر باد و باران در حال فرسوده شدن هستند و به همین دلیل شورای شهر نگران تکمیل این دو طرح مهم شهر است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول