اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

معرفی 8 طرح صنعت معدن سیستان‌وبلوچستان به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال‌جاری هشت طرح در بخش صنعت و معدن برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معرفی 8 طرح صنعت معدن سیستان‌وبلوچستان به بانک‌های عامل
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌و‌بلوچستان ایرج حسن‌پور اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه طرح‌های بخش صنعت و معدن که متقاضی دریافت تسهیلات از محل اعتبارات بنگاه‌های کوچک بودند 17 طرح به میزان تسهیلات 218 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است. 
وی افزود: از تعداد کل این طرح‌ها هشت طرح به میزان مبلغ 112 میلیارد و 380 میلیون ریال پذیرش و برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند. 
حسن‌پور عنوان کرد: از ابتدای سال 90 تا پایان مهر ماه نیز برای 17 طرح در بخش صنعت و معدن به میزان 58 میلیارد و 975 میلیون ریال نیز از طریق بانک‌های عامل تسهیلات از محل اعتبارات بنگاه‌های کوچک پرداخت شده است. 
سرپرست سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: از اسفند ماه سال 84 تا پایان مهرماه نیز از محل بنگاه‌های کوچک زودبازده به 369 طرح تصویب شده تسهیلاتی به میزان 1322 میلیارد و 243 میلیون ریال از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است .
سرپرست سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت این طرح‌ها را شامل صنایع غذایی،‌شیمیایی، کانی‌های فلزی و غیرفلزی،‌نساجی و الکترونیک عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول