اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل:

توطئه‌های دشمن با پیروی از قیام عاشورا دفع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: عاشورا در راه، روش و فرهنگ حق‌طلبی مردم بسیار تاثیر‌گذار بوده و امروز هر حمله یا فتنه‌ای ‌از سوی دشمن با یاد عاشورا و امام حسین دفع می‌شود.

توطئه‌های دشمن با پیروی از قیام عاشورا دفع می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین محسن عارفی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زابل اظهار کرد: دین مبین اسلام مایه سعادت بشر و عاشورا احیا‌کننده دین و دین اسلامی مدیون عاشورا و خون امام حسین (ع) است.
وی افزود: عاشورا صفحه‌ای دیگر به روی بشریت گشود و قیام امام خمینی (ره)، قیام مردم در محرم سال 42، جنگ تحمیلی هشت ساله که در آن یک وجب دست دشمن نیفتاد و فتنه 88 و برچیده شدن آن به دست مردم در محرم و پس از سخنرانی مقام معظم رهبری و اتفاقاتی که در ملل اسلامی و در کشورهای عربی در حال رخداد است و در بعضی جاه‌ها منجر به فروپاشی حکومت استبدادی و دیکتاتوری آنها شده به برکت محرم و یاد امام حسین (ع) است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل خاطرنشان کرد: مسلمانان امروز با نام امام حسین (ع) حرکت می‌کنند که بسیار برای دشمنان نگران‌کننده است زیرا که شیعه و سنی با هم ندای یا حسین سر می‌دهند و این خود شاهدی است که امام حسین(ع) متعلق به هیچ فرقه‌ای نیست بلکه متعلق به تمام انسان‌های آزادیخواه و ظلم‌ستیز است.
عارفی بیان کرد: مداحان به نوحه‌خوانی و تاثیر آن بر مردم بیشتر دقت کنند و توجه داشته ‌باشند با یک قطعه شعر حماسی ‌یا انقلابی می‌توان روحیه شهادت‌طلبی را در مردم افزایش داد.
وی گفت: نوحه‌خوانان به فرموده مقام معظم رهبری سنتی بخوانند و پایبند سنت‌های نیک عزدارای باشند زیرا مداحی ظرفیتی است که باید با نحو احسن از آن استفاده کرد.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول