اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

بهبود وضعیت و افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال جاری

خبرگزاری فارس: وزیر جهاد کشاورزی با توجه به بارندگی هایی که در حال بارش هستند گفت: نزول برکات آسمانی و حمایت های دولت در سال جاری موجب شده کشاورزان با رغبت بیشتری اقدام به کشت کنند که انشاالله شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی خواهیم بود.

بهبود وضعیت و افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال جاری
صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت، ضمن اشاره به امیدواری و شادمانی کشاورزان از بارندگی هایی که در حال نزول است تصریح کرد: بارش نزول برکات آسمانی و همچنین پشتیبانی های فنی و حمایتهای دولت از کشاورزان موجب شده زمین های بیشتری زیر کشت روند و امیدواریم سال خوبی را از نظر بهبود وضعیت تولید محصولات کشاورزی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرا رسیدن سرمای زودرس، آسیبی به فرایند کشاورزی وارد نکرده است، افزود: با توجه به اینکه فصل پاییز به انتها نزدیک می شود سرمای زودهنگام تاثیر چندانی بر محصولات کشاورزی نخواهد گذاشت و اگر هم به طور جزء در مناطقی این اتفاق افتاده باشد در مقابل بهبود وضعیت تولید در اکثر نقاط آن را پوشش خواهد داد.

وی همچنین به استقبال کشاورزان از روشهای نوین آبیاری اشاره کرد و افزود: کشاورزان در سراسر کشور تمایل زیادی دارند تا با دریافت تسهیلات بلاعوضی که در این خصوص از دولت دریافت می کنند روشهای آبیاری زمین های کشاورزی شان را ارتقا دهند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول