اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد:

مشکلی برای مداوای مصدومان زلزله نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد گفت: برای درمان مصدومان زلزله، هیچ مشکلی نداریم.

مشکلی برای مداوای مصدومان زلزله نداریم
خدیجه گرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به توانایی شبکه بهداشت و درمان این شهر در ایجاد بیمارستان صحرایی برای آسیب دیدگان از زلزله جمعه لامرد، اظهار داشت: هم‌اکنون بنابر تقاضای بسیاری از بستری شدگان و همراهان آنان چند چادر در سطح بیمارستان این شهر نصب کرده‌ایم و این بیماران را به چادرها انتقال داده‌ایم.
وی افزود: این بیمارستان تمام توان خود را برای هر حادثه‌ای به کار برده و به مردم اطمینان می‌دهیم که در صورت بروز مشکل برای درمان مصدومان در این بیمارستان مشکلی وجود ندارد.
رئیس بیمارستان لامرد با اشاره به نیاز این بیمارستان به برخی اقلام پزشکی، افزود: با هماهنگی که با مرکز استان صورت گرفته این اقلام به سمت لامرد بارگیری شده و امیدواریم تا ساعاتی دیگر به دستمان برسد.
وی همچنین در مورد شیفت‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی و اتفاقات بیمارستان، ابراز داشت: تمام شیفت‌های بیمارستان در حال آماده‌باش هستند و شیفت‌های اضطراری نیز تشکیل شده است.
این مسئول در مورد مصدومان زلزله‌های امروز لامرد، گفت: تا کنون 20 مصدوم به دلیل ریزش آوار توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند، که یکی از آنها به خاطر شدت جراحات به بیمارستان مجهزتر در مرکز استان منتقل شده است.
به گزارش فارس، از نخستین ساعات بامداد امروز تا زمان مخابره این خبر لامرد بیش از 100 بار لرزیده که در دو مورد آخر در ساعت‌های 13:49 و 16:39 زلزله‌هایی به بزرگی 3،4 و 3،1 در مقیاس ریشتر این شهر را لرزانده که هر دو مورد به مرکزیت شهر لامرد بوده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول