اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه ابومسلم سیاه‌جامگان خراسان:

هاشمی‌نسب به تیم ابومسلم سیاه‌جامگان خراسان خیلی کمک کرد

خبرگزاری فارس: مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: هاشمی‌نسب به پیشنهاد خداداد به جمع ما اضافه شد و در این مدت تجربه، غیرت و تکنیک فنی او به شدت به موفقیت تیم ما کمک کرد.

هاشمی‌نسب به تیم ابومسلم سیاه‌جامگان خراسان خیلی کمک کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط‌ عمومی باشگاه ابومسلم سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان، محمدرضا عباسی اظهار داشت: اگر مهدی به ابومسلم هم اضافه شود از یک‌سو سبب افتخار سیاه‌جامگان خواهد بود که پنجمین عضو از خانواده خود را برای کمک به ابومسلم می‌فرستیم و از سوی دیگر امیدواریم بتواند به آن تیم کمک کند و آن‌ها را از وضعیت کنونی نجات دهد.
عباسی ادامه داد: او هرکجا باشد این را در دفترچه افتخارات سیاه‌جامگان می‌نویسیم که روزی کاپیتان و بزرگ تیم ما بوده و مطمئنم خود او هم دلش با ماست.
مالک با شگاه سیاه‌جامگان درباره شایعه‌ای مبنی بر کم‌کاری وی به دلیل رفتن خداداد گفت: حاضرم قسم بخورم چنین چیزی نبوده، خداداد هم بزرگ فوتبال این شهر است و هاشمی‌نسب هم یک بازیکن حرفه‌ای تمام عیار، با شناختی که من از او دارم و بازی‌هایی که حتی بعد از رفتن خداداد برای ما
کرد مطمئنم او تا آخرین لحظه حضورش در خدمت تیم بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول