اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران خبر داد:

تصویب منطقه مجاز صنعتی خیرآباد از سوی هیئت دولت

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: منطقه مجاز صنعتی خیرآباد ورامین به تصویب هیئت دولت رسید و در پی آن 300 کارخانه در این منطقه مستقر می‌شوند که این مهم بستر مناسبی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در این منطقه است.

تصویب منطقه مجاز صنعتی خیرآباد از سوی هیئت دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن بعد از نماز جمعه خیرآباد در جمع نمازگزاران خیرآباد ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش و همچنین شهادت امام سجاد (ع) با بیان اینکه لحظه به لحظه ما با عشق به ولایت و ائمه است، گفت: شک نکنید که اظهار عشق و محبت به محضر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اثر دارد و لحظه به لحظه عمر و نفس‌های ما با عشق به ولایت و ائمه است.
استاندار تهران افزود: هر خانه‌ای که به نور قرآن منور و مزین باشد، نماز در آن اقامه شود و همچنین در این محیط برای مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام اشک بریزند در تربیت نسل ما و در صالح بودن فرزندانمان اثر دارد.
وی در ادامه پیراهن مشکی که برای عزای حضرت سیدالشهدا (ع) بر تن می‌شود را یک زره دانست و عنوان کرد: پیراهن‌های مشکی که در ایام محرم به تن می‌کنید حکم زره دارد و برایتان مصونیت ایجاد می‌کند و این نکته ساده‌ترین و ظاهر‌ترین این اثرات است.
مرتضی تمدن با اشاره به ولایتمداری مردم خیرآباد گفت: مردم ولایت‌مدار، ولایت دوست و عاشق اهل بیت علیهم‌السلام خیرآباد دارای کارنامه‌ روشنی هستند و حضور پر شور مردم این خطه در نمازجمعه، یادواره‌های شهدا و گزارشات امام جمعه و فرماندار از خدمات مردم این منطقه نشان از این مهم دارد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه درخواست‌ها و مشکلاتی در این منطقه وجود دارد، تاکید کرد: موارد زیادی در سفرهای مختلف به بنده گفته شده است که امروز تا جای ممکن این مشکلات بررسی می‌شود، هیچ یک از این مشکلات را نادیده نخواهیم گرفت و تمام این مشکلات بررسی شده و اولویت‌بندی می‌شود تا بتوانیم تک تک این مشکلات را به مرور زمان حل کنیم.
تمدن با اشاره به خدمات متقابل مردم و مسئولان تاکید کرد: خدمات مسئولان و مردم ماندگار است، اگر اینجا به پارک، فضای سبز، فضای ورزشی و ... نیاز دارد همه با هم باید همت کنند؛ اگر مسئولان همت کنند و مردم نیز با اهدا کردن زمین و ... گام بردارند، قطعا تأثیرگذار است.
وی بیان داشت: استانداری تهران از تلاش‌ها برای عمران و آبادانی این منطقه حمایت می‌کند و استانداری تهران از تلاش‌ها برای عمران و آبادانی این منطقه حمایت خواهد کرد تا بتوان فضاها و امکانات این شهر را به سمت میزان مطلوب سوق داد که این امر، نیاز به گام‌های بلند مردم و مسئولان منطقه دارد.
تمدن اقدامات صورت گرفته شده در راستای تکمیل مصلی خیرآباد را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: کارهایی برای تکمیل این مصلی انجام شده ولی اندک است و باید کارهای بهتری انجام شود تا این مصلا در شأن مردم مؤمن و ولایت‌مدار خیرآباد باشد.
استاندار تهران در پایان تصریح کرد: امروز برای عرض ادب به مردم این خطه به خیرآباد آمده‌ایم و مواردی که بر زمین مانده است را پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول