اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تبریز:

پیروزی ایران در جنگ الکترونیک با آمریکا موجب بهت دنیا شده است/حنای آمریکا دیگر رنگی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز با اشاره به موفقیت اخیر ایران در عرصه جنگ الکترونیک با آمریکا آن را یک پیشرفت و افتخار بزرگ دانست و گفت: موفقیت ایران در به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا موجب بهت و حیرت جهانیان شده است.

پیروزی ایران در جنگ الکترونیک با آمریکا موجب بهت دنیا شده است/حنای آمریکا دیگر رنگی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  آیت الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهر اقامه شد، موفقیت اخیر ایران در عرصه جنگ الکترونیک با آمریکا را یک پیشرفت و افتخار بزرگ دانست.
وی با اشاره به ایام سوگواری امام حسین (ع) و انفجار تروریستی در عزاداری حسینی در افغانستان افزود: در این حادثه تروریستی ده‌ها تن از شیعیان عزادار توسط وهابیون پاکستانی به شهادت رسیدند.
خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: این اقدام تروریستی با هدف تفرقه افکنی میان شیعه و سنی و با حمایت آمریکا رخ داد و هیچ سازمان مدعی حقوق بشر نیز به این جنایت اعتراضی نکرد.
مجتهدشبستری گفت: این در حالی است که اگر در ایران یک قاچاقچی مواد مخدر اعدام شود و یا یک منافق دستگیر شود صدای اعتراض این مدعیان بلند می‌شود.

موفقیت ایران در  جنگ الکترونیک با آمریکا موجب حیرت جهانیان شده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به موفقیت اخیر ایران در عرصه جنگ الکترونیک با آمریکا آن را یک پیشرفت و افتخار بزرگ دانست و ادامه داد: موفقیت ایران در به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا موجب بهت و حیرت جهانیان شده است.
وی گفت: در حالی که آمریکا در ابتدا تلاش در انکار این واقعیت داشت و اظهار می‌کرد که امکان این موفقیت برای ایران وجود ندارد، نمایش هواپیما این شایعات را خنثی کرد.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران قدردان این موفقیت مسئولان و تلاشگران عرصه نظامی بوده و این موفقیت افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.
خطیب جمعه تبریز تاکید کرد: دشمنان در حال حاضر با تمام توان خود برای جنگ نرم وارد میدان نبرد شده‌اند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این توطئه دشمنان نیز خنثی شده است.

وحشت آمریکا از دسترسی ایران به تکنولوژی‌های روز دنیا بدون اتکای به سایر کشورها
وی، یادآورشد: تحت کنترل گرفتن این هواپیما توسط نیروهای مسلح ایران نشان داد که نظام اسلامی توانمندی دسترسی به تکنولوژی‌های روز دنیا را بدون اتکای به سایر کشورها دارد و این موضوع موجب وحشت بیشتر دشمنان شده است. 
شبستری، با بیان اینکه سیستم ضد راداری این هواپیما مانع از شناسایی آن در آسمان می‌شود، اظهار کرد: شناسایی و تحت کنترل در آوردن آن به معنای پیشرفته‌تر بودن تکنولوژی‌های هوایی ایران از سیستم جاسوسی آمریکا بوده و وجود چنین پیشرفت و اقتداری موجب افتخار هر ایرانی در جهان است.

حنای آمریکا دیگر اصلا رنگی ندارد
وی همچنین موفقیت احزاب اسلام‌گرا در انتخابات مصر را یک نشانه از تغییر معادلات جهان عرب به نفع اسلام دانست و گفت: در انتخابات اخیر مصر احزاب اسلام‌گرا توانستند اکثر آرا را به خود اختصاص دهند.
امام جمعه تبریز گفت: در تونس، مغرب و کشورهای اسلامی دیگر از جمله یمن و بحرین شاهد تحولاتی به سود اسلام هستیم که باید منتظر تغییر معادلات به سود جهان اسلام باشیم.
مجتهدشبستری تاکید کرد: نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه متلاشی شده و حنای آنان دیگر اصلا رنگی ندارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول