اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

سقوط هواپیمای جاسوسی آمریکا آغاز زوال تکنولوژی غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با اشاره به سقوط پرنده جاسوسی آمریکا در ایران گفت: این موضوع نشان‌دهنده قدرت فناوری ایران اسلامی و آغاز زوال تکنولوژی غرب است.

سقوط هواپیمای جاسوسی آمریکا آغاز زوال تکنولوژی غرب است
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت به رعایت تقوی و پرهیزگاری و دوری از گناه و آلودگی اظهار کرد: تقوا موجب عزت و سربلندی در نزد پروردگار می‌شود و انسان‌های متقی بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای انتظار قیامت را می‌کشند.
امام جمعه چرام در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله دستغیب ابراز داشت: این شهید بزرگوار انسانی خودساخته و معلم اخلاق بود و همه عمر خویش را در راه مجاهدت با دشمن بیرونی و دشمن نفس صرف کرد.
وی بیان کرد: دشمن از روشنگری این شهید والامقام واهمه داشت و از بصیرت بالا و بصیرت‌افزایی این عالم ربانی در هراس بود.
طزری به روز جهانی حقوق بشر و رسوایی مجامع استکباری در این زمینه اشاره کرد و گفت: از عجایب روزگار این است که کشورهای ناقض حقوق بشر که دستشان به خون جوانان سایر ملت‌ها آلوده بوده امروزه خود را منجی حقوق بشر می‌دانند و دیگران را به نقض آن متهم می‌کنند.
خطیب جمعه شهر چرام به سرکوب مردم آمریکا در جنبش وال‌استریت و کشتار مردم در بحرین و یمن و مصر اشاره کرد و ادامه داد: جنایاتی که در این کشورها رخ می‌دهد همه در جهت منافع استعماری آمریکا و هم‌پیمانان این قدرت استکباری است که به دروغ خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند.
طزری در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا در خاک کشور ایران اسلامی را بزرگ‌ترین شکست برای این قدرت استکباری دانست و گفت: آنها فهمیدند که ملت غیور ایران همواره آماده مقابله با هر تجاوزی بوده و مهم‌تر اینکه به ناقص بودن تکنولوژی خود در مقابل اراده جوانان ایرانی به خوبی پی بردند.
وی افزود: آمریکا فهمیده که نمی‌تواند جلوی جریان شتابنده رشد علمی در ایران اسلامی را بگیرد و از این پس بیش از گذشته برای مواجهه با ما دوراندیشی خواهد کرد که خود دستاوردی بزرگ است.
طزری به سالروز تاسیس شورایعالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: این نهاد باید در همه حال زنده و فعال و پویا باشد و امروزه یکی از وظایف مهم آن ایجاد معنویت در دانشگاه‌ها و دینی کردن محیط مراکز آموزش عالی در کشور است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول