اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

صدیقی در خطبه اول نماز جمعه تهران:

نماز به زندگی انسان‌ نظم می‌دهد

خبرگزاری فارس: صدیقی با بیان اینکه نماز به زندگی انسان‌ها نظم می‌دهد، اظهار داشت: نماز نظام‌مند کردن عبادت و یک برنامه و فرمول برای زندگی است.

نماز به زندگی انسان‌ نظم می‌دهد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های اول امروز نماز جمعه شهر تهران ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان باید دائما بر محور صفات خدا حرکت کند و این یکی از نکات مهم است که باید به ان توجه کرد.

وی به لزوم اندیشه‌ورزی و ژرف‌نگری در مسائل مختلف تاکید کرد و گفت: انسان‌های صالح به کیفیت آفرینش آسمان‌ها و مخلوقات فکر می‌کنند.

صدیقی ادامه داد: انسانی که در زندگی انضباط و برنامه ندارد، عاقبت کارش سقوط است.

وی با بیان اینکه نماز به زندگی انسان‌ها نظم می‌دهد، اظهار داشت: نماز نظام‌مند کردن عبادت و یک برنامه و فرمول برای زندگی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه زمان هم مثل مکان است، ‌افزود: همانطور که همه مکان‌ها حاصل‌خیز نیست، همه زمان‌ها هم حاصل‌خیز نیست، بر این اساس باید هر کاری را در وقت خودش انجام داد.

صدیقی با ذکر این مسئله که نماز اول وقت برای نمازگزار یک حالت خاصی را به همراه دارد، گفت: امام حسین (ع)در میدان جنگ نماز اول وقت را به پا داشتند.

وی با بیان اینکه امامان ما همه برای امام حسین (ع) گریه کردند، اظهار داشت: دل دشمنان امام حسین (ع) از علی و اولاد علی (ع) پر بود و این مسئله سبب شد که این عده از هیچ جنایتی کوتاهی نکنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران به مصائب امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت زینب در تمام مصیبت‌ها همراه امام حسین (ع) بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول