اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی عنوان کرد:

خسارت 10 میلیارد تومانی سیل به تاسیسات بهمئی

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی از خسارت 10 میلیارد تومانی سیل اخیر به تاسیسات و اماکن این شهرستان خبر داد.

خسارت 10 میلیارد تومانی سیل به تاسیسات بهمئی
به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمد ظاهر سیاوش در نشست با کارشناس سازمان همکاری‌های بین‌المللی ژاپن از همکاری مردم، مسئولان، هلال‌احمر، آب منطقه‌ای و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای همراهی وی در جریان سیل اخیر این شهرستان قدردانی کرد.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان بهمئی گفت: با این وجود و به استناد کارشناسی‌های انجام گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در بخش‌های مختلف از جمله مدارس، منازل مسکونی، راه‌ها، پل‌ها، ساختمان‌های اداری، کارگاه‌های زودبازده، وسایل نقلیه شخصی، کشاورزی، باغات، مخابرات، دامداری، تاسیسات زیربنایی و مراکز بهداشتی خسارات زیادی به این شهرستان وارد آمده است.
 سیاوش به میزان خسارت این سیل از نظر ریالی اشاره کرد و گفت: در بخش‌های یاد شده حدود 10 میلیارد تومان به این شهرستان و تاسیسات آن خسارت وارد شده است.
فرماندار بهمئی ایجاد کمربند حفاظتی برای جلوگیری از سیل در شهر لیکک را ضروری دانست و گفت: با احداث این کمربند می‌توانیم در آینده جلوی خطرات ناشی از سیل را بگیریم و همچنین با مطالعات علمی و تحقیقات لازم تصمیمات راهگشایی در این زمینه اتخاذ کنیم.
در ادامه این نشست مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای جلوگیری از خطرات و خسارات ناشی از سیل و عدم رهاسازی آبهای سطحی در این شهرستان، تعداد دو سد در مناطق قلات و سرآسیاب یوسفی در دست اجرا داریم.
آرش مصلح افزود: جهاد کشاورزی این استان نیز چند سد خاکی در دست اجرا دارد که با راه‌اندازی آنها خسارات و خطرات ناشی از سیل در این شهرستان به حداقل می‌رسد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول