اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سرما و بارش‌های آسمانی؛

ستاد مقابله با بحران سرما در شهرداری ورامین تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: به منظور حفظ آمادگی و مقابله با بحران احتمالی در هنگام بارندگی و یخبندان معابر، ستاد ویژه عملیات زمستانی شهرداری ورامین تشکیل شد.

ستاد مقابله با بحران سرما در شهرداری ورامین تشکیل شد
سیدابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از تشکیل ستاد مقابله با بحران سرما در شهرداری ورامین خبر داد و گفت: این شهرداری با بسیج نیروهای خدماتی و تجهیز امکانات و ماشین آلات موتوری برای پیشگیری از مشکلات احتمالی ناشی از سرما و یخبندان در آمادگی کامل قرار دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین افزود: این ستاد به صورت شبانه روزی بوده و در صورت بروز بحران سرما و یخبندان، بر اساس شرح وظایف در نظر گرفته شده، نیروهای خدماتی و عملیاتی در محدوده عملیاتی از پیش تعیین شده استقرار و انجام وظیفه خواهند کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا 50 مخزن مخصوص شن و نمک در نقاط مختلف خطر ساز و مورد نیاز و از قبل پیش بینی شده از جمله پل 15 خرداد، زیرگذر طالقانی، مراکز درمانی، مدارس  و خیابان‌های پر تردد شهر مستقر و کیسه‌های مخصوص شن و نمک در اغلب مناطق شهر ورامین برای دسترسی شهروندان پیش‌بینی شده تا در هنگام یخبندان از آنها استفاده شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در پایان تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، با همکاری حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری، کلیه نوارهای حفاری و چاله‌های سطح شهر ترمیم و روکش آسفالت آن انجام تا از آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها در هنگام بارش‌های آسمانی جلوگیری شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول