اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

نبود بودجه مانع امتیازات خاص به اعضای هیئت علمی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به دلیل نداشتن ردیف بودجه‌ای خاص برای تشویق اعضای هیئت علمی این دانشکده تاکنون از لحاظ مالی نتوانستیم برای آنها امتیازات خاص در نظر بگیریم.

نبود بودجه مانع امتیازات خاص به اعضای هیئت علمی شد
اکبر کلاهدوزان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان لازم است در این مورد تمهیداتی بیندیشند که بتوان به طور ویژه اعضای هیئت علمی فعال در زمینه پژوهشی را مورد تشویق قرارداد.
وی در زمینه سیر تولیدات علمی دانشکده از جمله چاپ و انتشارات کتب، مقالات، نشریات علمی و دستاوردهای جدید در یک سال و نیم اخیر بیان داشت: از ابتدای سال 89 تاکنون 9 شماره مجله (138 مقاله) از سوی دانشکده به چاپ رسیده و تعداد هشت کتاب نیز از سوی اعضای هیئت علمی دانشکده منتشر شده است.
سرپرست دانشکده مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در نیمه‌ اول سال 90، 10 مقاله از اعضای هیئت علمی و کارشناسان دانشکده و مراکز تحقیقاتی وابسته در ژورنال‌های علمی نمایه سطح اول بین‌المللی به چاپ رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد بالایی را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: در راستای تقویت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از سال گذشته بنا بر دستورالعمل ابلاغی، یک نفر از اعضای هیئت علمی این دانشکده به سرپرستی کمیته تحقیقات دانشجویی منصوب شد.
کلاهدوزان فراهم کردن شرایط پذیرش دانشجو برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی ( دکتری) رشته‌های اقتصاد سلامت، مدیریت سلامت در حوادث، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و فناوری اطلاعات سلامت را مهم‌ترین برنامه آتی دانشکده در سال‌های آینده  اعلام کرد و گفت: لازم است که مهارت اعضای هیئت علمی برای نوشتن مقالات انگلیسی ارتقا یابد که به زودی زمینه آن میسر می‌شود.
وی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با نمایندگان دانشجویان در زمینه فرهنگی برگزار شد، رسیدگی به مسائل و پیشنهادهای مطرح شده از طرف آنها در اولویت کارها قرار گرفته که مقرر شد به طور مستمر هر ساله جشنواره کتاب سال را در دانشکده برگزار کنیم.
سرپرست دانشکده مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: گسترش این جشنواره در سطوح دانشگاه و تعمیم آن به تمام کتب علوم پزشکی ( در زمینه علوم انسانی) از دیگر برنامه‌های دانشکده است.
وی که برگزاری حداقل یک کنگره علمی در سال را از برنامه‌های محوری دانشکده عنوان کرد، گفت: برنامه‌ریزی در راستای استقرار کامل سیستم‌های wireless و Paperless صورت پذیرفته است.
کلاهدوزان که هرم اعضای هیئت علمی دانشکده و تعداد و ترکیب رتبه‌های علمی آنان را مناسب تعبیر کرد و اظهار داشت: در این هرم سه دانشیار، 11 استادیار، 20 مربی در رشته‌های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، فناوری اطلاعات سلامت و کتابداری حضور دارند و علاوه بر این در چند رشته نیز افرادی از طرف دانشکده بورسیه تحصیلی دریافت کرده‌اند تا این هرم کامل‌تر شود.
وی ادامه داد: برگزاری کنگره‌های علمی کشوری مثل آمادگی سازمان‌های بهداشتی درمانی در مدیریت حوادث و بلایا فناوری اطلاعات سلامت و اقتصاد دانش، چاپ وی‍ژه نامه مجله مدیریت اطلاعات سلامت دانشکده با 25 مقاله علمی و برگزاری سه دوره ارشد مدارک پزشکی از عوامل موفقیت دانشکده در یکسال و نیم اخیر است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول