اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:

فراگیری مهارت‌های زندگی از ضروریات است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: فراگیری مهارت‌های زندگی برای داشتن روابط بین فردی و خانوادگی مناسب، ضروری است.

فراگیری مهارت‌های زندگی از ضروریات است
نسرین بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی برای بانوان انجام شده است، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که دفتر امور بانوان انجام داده، آموزش مهارت‌های زندگی است.
وی افزود: یکی از مواردی که گاهی در جامعه باعث ایجاد معضل می‌شود، عدم توانایی در برقراری ارتباطات است؛ به همین دلیل ما مهارت‌های زندگی در تمام روابط بین فردی و خانوادگی را آموزش می‌دهیم.
بهادری ادامه داد: خانواده اصلی‌ترین رکن بوده و تحکیم بنیان خانواده بر‌اساس ارزش‌های اسلامی، دژ محکمی در مقابل آسیب‌ها و تهاجم فرهنگی است.
مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه تصریح کرد: دولت سعی کرده بنیان خانواده را تحکیم ببخشد لذا امسال آموزش مهارت‌های زندگی را از سنین کودکی آغاز کرده‌ایم که تا دانشگاه ادامه پیدا می‌کند.
وی اضافه کرد: این آموزش‌ها در میان مدت نتایج پرثمری در پی دارد و از آموزش‌های مورد نیاز جامعه است که شامل محبت کردن و صداقت می‌شود.
بهادری تصریح کرد: طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی است و فرزندان طلاق ممکن است برای خود و دیگران مشکلات و آسیب‌هایی را ایجاد کنند لذا همت خود را در کاهش طلاق در استان گذاشته‌ایم.
مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در پایان گفت: اعتقاد داریم فقط خانم‌ها نباید در این زمینه قدم بردارند، بلکه مردان هم باید همت به خرج دهند و در حفظ بنیان خانواده بکوشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول