اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ دسته دوم؛

فولاد خوزستان صدرنشین، مهمان سیاه‌جامگان ابومسلم

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم در دیدار معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از فولاد نوین خوزستان پذیرایی خواهد کرد.

فولاد خوزستان صدرنشین، مهمان سیاه‌جامگان ابومسلم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دیدار دو تیم فولاد نوین خوزستان و سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان روز جمعه از ساعت 14 در استادیوم ثامن‌الائمه(ع) مشهد آغاز می‌شود.
تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان در حالی برای این بازی پا به مشهد می‌گذارد که هفته گذشته با گل دقیقه 93 مهاجم خود، تیم سپیدرود رشت را در خانه از پیش‌رو برداشته و هم اکنون با روحیه‌ای مضاعف راهی مشهد می‌شود.
این تیم هم اکنون با یک بازی کمتر نسبت به سایران و کسب 19 امتیاز از 5 برد و 4 تساوی، بدون باخت صدرنشین گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم است. به همین دلیل چشم سایر تیم‌ها برای شناسایی چهره مدعی این گروه، به این دیدار است.
تیم فوتبال فولاد نوین با این برد می‌تواند خود را از دیگر تیم‌های هم امتیاز خود یعنی نفت و گاز گچساران جدا کند و سیاه‌جامگان نیز امیدوار هستند با کسب 3 امتیاز شیرین از این مسابقه، تا رده هفتم جدول رده‌بندی بالا بیایند.
فولادی‌ها هم اکنون با 5 گل خورده برترین خط دفاعی این گروه را در اختیار دارند و با به ثمر رساندن 12 گل عنوان سومین خط حمله گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور را یدک می‌کشند.
همچنین مسعود آرمون مهاجم این تیم نیز تاکنون با 5 گل‌ زده آقای گل این گروه از رقابت‌ها است.
سیاه‌جامگان ابومسلم نیز هم اکنون از 9 بازی خود 3 برد، یک تساوی و 5باخت کسب کرده و با  10امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
این تیم هفته گذشته در خانه خود مغلوب شموشک نوشهر قعرنشین شد و از صعود به رده‌های بالایی بازماند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول