اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فضای سبز شهرداری برازجان خبر داد:

نهال‌کاری بلوار شهید شاهینی در ششمین سالگرد شهدای رسانه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل فضای سبز شهرداری برازجان از نهال‌کاری بلوار شهید شاهینی در ششمین سالگرد شهدای رسانه خبر داد.

نهال‌کاری بلوار شهید شاهینی در ششمین سالگرد شهدای رسانه
عبدالرسول استادزاده امروز در حاشیه مراسم ششمین سالگرد شهدای رسانه در آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شهرداری برازجان به پاس تجلیل از خدمات و زحمات شهید حاج داریوش شاهینی، بلوار ورودی برازجان که به نام این شهید نام‌گذاری شده را نهال‌کاری می‌کند.
وی افزود: تجلیل از شهدا امری بسیار ارزشمند و مهم است و همه مسئولان وظیفه دارند در راستای تجلیل از شهدا و خانواده شهدا اهتمام ورزند.
مدیرعامل فضای سبز شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: شهید شاهینی در عرصه رسانه فعالیت چشمگیری داشت و خدمات بسیار زیادی برای ایران اسلامی و استان بوشهر و شهرستان دشتستان انجام داد و امروز شاهد برگزاری باشکوه مراسم این شهید والامقام هستیم.
استادزاده تصریح کرد: نامگذاری اماکن و خیابان‌ها به نام شهدا در تمام شهرها انجام شد و این کوچک‌ترین تجلیل از مقام شهید و شهادت است.
بر اساس این گزارش، امروز همزمان با عاشورای حسینی و ششمین سالگرد شهادت شهدای رسانه، مراسم باشکوهی با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان در آبپخش(زادگاه شهید شاهینی) برگزار شد.
شهید مهندس حاج داریوش شاهینی مدیر گروه اجتماعی شبکه دوم سیما در حادثه سقوط هواپیمای سی 130 در روز 15 آذر سال 1384 به درجه رفیع شهادت نایل شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول