اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان مشهد:

علت اصلی تفاوت قیمت سکه در بازار مشهد عدم عرضه مناسب است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان مشهد گفت: علت اصلی تفاوت قیمت سکه در بازار مشهد عدم عرضه مناسب سکه در بانک است.

علت اصلی تفاوت قیمت سکه در بازار مشهد عدم عرضه مناسب است
مسعود معبودی‌‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این موضوع به عنوان اصلی‌ترین مشکل حال حاضر بازار سکه مطرح است.
وی اختلاف یک میلیون ریالی قیمت سکه در بازار مشهد با بانک را تایید کرد و افزود: مهم‌ترین علت این موضوع نیز همین مشکلات در عرضه در بانک است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان مشهد با اشاره به شکسته شدن حباب قیمت سکه توسط بانک مرکزی ابراز داشت: در حال حاضر بانک به هر نفر پنج ربع سکه ارائه می‌دهد.
وی خواستار تسریع در تعادل در بازار سکه توسط مسئولان امر شد و بیان کرد: این اختلال قیمت بین بازار و بانک تا رفع کامل این مشکل ادامه خواهد داشت.
معبودی‌‌نژاد با بیان این که قیمت کنونی سکه در بانک با احتساب چهار درصد مالیات بر ارزش افزوده حساب می‌شود، اعلام کرد: در چند روز اخیر شاهد التهابات زیادی در بازار سکه به‌ویژه در شهر مشهد بوده‌ایم.
وی قیمت سکه در بانک را متاثر از افزایش قیمت جهانی طلا برشمرد و یادآور شد: سکه‌های فروخته شده در بانک بر اساس قیمت‌های جهانی طلا محاسبه می‌شود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان مشهد با اشاره به قیمت دیروز سکه در معاملات بازار این شهر گفت: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در شبکه بانکی و بازار آزاد در مشهد به ‌ترتیب به 527 هزار و 280 و 615 هزار تومان رسید.
وی با بیان این که انواع دیگر سکه‌های بهار آزادی نیز درگیر این شکاف قیمت در بازار مشهد شدند، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیم سکه بانکی 253 هزار و 240 تومان به فروش رسید.
معبودی‌نژاد با بیان این که قیمت نیم سکه بازار آزاد نیز برابر 295 هزار تومان معامله شد اعلام کرد: درباره ربع سکه بهار آزادی نیز در بانک و بازار دیروز شاهد نرخ‌گذاری به ترتیب 126 هزار و 360 و 149 هزار تومان بودیم.
وی تاکید کرد: همین امر در هفته گذشته سبب ایجاد صف‌های طولانی در بانک‌های ملی برای خرید انواع سکه بهار آزادی شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان مشهد با تاکید بر این مطلب که افزایش 30 دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی یکی از دلایل رو آوردن مردم به خرید سکه بوده است، تصریح کرد: رسیدن قیمت هر اونس طلا به 1744 دلار در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول