اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

پیشرفت واقعی منوط به تقویت آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: اگر پیشرفت واقعی کشور را می‌خواهیم ناگزیر باید آموزش و پرورش را بیش از پیش تقویت کنیم.

پیشرفت واقعی منوط به تقویت آموزش و پرورش است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل‌، جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن جلسات استانداری کرمانشاه به ریاست جلال منکرسی تشکیل شد، وی در این جلسه‌‌ با اشاره به تاثیرگذاری شگرف آموزش و پرورش در جامعه اظهار کرد: آموزش و پرورش اساس رشد و ترقی تمام انسان‌های موفق بوده است.
وی افزود: تمام بزرگان، چهره‌های علمی، نخبگان و دانشمندان کشورمان پیمودن پله‌های پیبشرفت را‌ از مدارس آموخته‌اند، بنابراین با استناد به همین مسئله می‌توان متوجه اهمیت این کارخانه افتخار‌آفرین شد.  
منکرسی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در آینده نیز چهره‌های علمی، نخبگان و دانشمندان خوبی داشته باشیم باید از امروز به دانش‌آموزانمان در مدارس رسیدگی کنیم و با در اختیار قرار دادن امکانات و لوازم مناسب، زمینه‌های پیشرفت و رشد را در آن‌ها فراهم کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین از رسانه‌ها خواست‌ با توجه به تاثیر‌گذاری بالایی که دارند آموزش و پرورش را در رسیدن به اهدافش یاری کرده و با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع درصدد تقویت آن برآیند.
وی مطبوعات استان را از انتشار هر گونه اخبار کذب و خلاف واقع بر حذر داشت و گفت: گاهی اوقات انتشار چنین خبرهایی در ذهن خانواده‌ها تاثیر منفی گذاشته و سبب می‌شود همکاری آن‌ها با آموزش و پرورش کاهش یابد که‌ در نهایت به ضرر جامعه و استان خواهد بود.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه‌ نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی حق مطبوعات و رسانه‌های استان است، خبرنگاران کرمانشاهی را افرادی متعهد و با بصیرت دانست که همواره در پی انتشار صحیح‌ترین و دقیق‌ترین مطالب بوده‌اند.
حجت‌الاسلام محمد آفتابی افزود: اگر هر کدام از نشریات استان اقدام به انتشار مطلبی در خصوص افراد و یا دستگاهی کردند، چنانچه آن فرد یا دستگاه جوابیه‌ای ارسال کرد نشریه‌ موظف به چاپ جوابیه در همان صفحه‌ای است که پیش از آن مطلب قبلی را منتشر کرده است.
وی بر متعهد بودن خبرنگاران استان تاکید و اعلام کرد: انتظار می‌رود همان‌گونه که تاکنون رسانه‌های استان امانتدار خوبی در تهیه و انتشار اخبار بوده‌اند از این پس نیز امانتداری خود را حفظ کرده و از انتشار اخباری که منبع آن مشخص نیست و به شایعه شبیه‌تر است، پرهیز کنند‌.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول