اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به تصویب شورای شهر مشهد رسید؛

اخذ تعرفه عوارض تابلوهای تبلیغاتی 3 برابر عوارض مصوب

خبرگزاری فارس: ضوابط و مقرارت تبلیغات محیطی در دستور کار شورای شهر مشهد قرار گرفت که در نهایت با لایحه پیشنهادی در ارتباط با تعرفه عوارض تابلوها به میزان 3برابر مصوب موافقت شد.

اخذ تعرفه عوارض تابلوهای تبلیغاتی 3 برابر عوارض مصوب
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در جلسه علنی شورای شهر مشهد که ظهر امروز در تالار شورای شهرداری مشهد برگزار شد بررسی ضوابط تبلیغات محیطی در دستور کار اعضای شورای شهر مشهد قرار گرفت که در نهایت به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.
در این جلسه کاظمی معاون شهردار مشهد در حوزه خدمات شهری در ارتباط با تعرفه عوارضی که برای تابلوهای تبلیغاتی که در متن لایحه آمده است گفت: آنچه که مسلم است باید این عوارض به گونه ای باشد که بتواند عامل بازدارنده‌ای در ارتباط با تخلف‌هایی که برخی از این شرکت‌ها برای نصب تابلو در سطح شهر دارند باشد.
معاون شهردار مشهد ادامه داد: در حال حاضر برخی از این شرکت‌ها مبلغ‌هایی که از مشتری‌های خود وصول می‌کند در مقایسه با تعرفه‌های موجود بسیار رقم قابل توجهی است.
کاظمی در ادامه و باتوجه به متن لایحه شورای اسلامی شهر مشهد برای تعرفه عوارض تابلو خواستار افزایش تعرفه از عدد 3 در نظر گرفته شد در لایحه به عدد 5 شد که در نهایت و پس از بحث و بررسی اعضای شورای شهر با این پیشنهاد موافقت نشد.
بر اساس این مصوبه در صورتی که مالکی از جمع آوری تابلو های تبلیغاتی خود به دلیل مشکلات خودداری کند و یا این که امکان جمع‌آوری به لحاظ فنی برای شهرداری مشهد وجود نداشته باشد،
تعرفه عوارض تابلوها به میزان 3برابر عوارض مصوب از مالک وصول و یا به حساب بدهی ملک واریز می‌شود.
براساس مصوبه امروز شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی مقرر شد تا اجرایی شدن مصوبه شورا  شهرداری مشهد نسبت به اخذ تعرفه‌های قبلی به میزان 2برابر اقدام کند.
با مصوبه امروز اعضای شورای شهر مشهد در ارتباط با تبلیغات محیطی، مقرر شد که این مصوبه به مدت یک سال و به صورت آزمایشی در سطح شهر مشهد اجرایی شود.
در ادامه جلسه شورای شهر امروز مشهد نامه فرمانداری در ارتباط با تعیین نرخ حمل‌ونقل بار نیز مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد قرار گرفت که در نهایت این دستور کار نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد رسید.
یکی دیگر از مصوبات امروز جلسه شورای شهر مشهد ایجاد فضای سبز در مجتمع‌های مسکونی بود که به تصویب اعضای شورای شهر رسید
براساس این مصوبه تمام پلاک‌هایی که عرصه بیش از 500 مترمربع به عنوان مجتمع‌های مسکونی تلقی می‌شود همچنین فضای سبز در محوطه و فضای باز مجتمع با غرس درخت و درختچه ایجاد می‌شود.
در تبصره این لایحه آمده است هر زمان که تخریب و یا کاهش فضای سبز احداثی برای شهروندان محرز شود هیئت‌مدیره مجتمع یا مالکان به کمیسیون لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز برای رسیدگی به موضوع دعوت می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول