اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرگردانی مسافران قطار محلی پیشوا ـ تهران/ اعتراض به تغییرغیرکارشناسانه ساعات کار قطار

خبرگزاری فارس: تغییر ناگهانی و غیرمنتظره ساعات کار قطار محلی پیشوا ـ ورامین به تهران مسافران این مسیر را سرگردان و غافلگیر کرد.

سرگردانی مسافران قطار محلی پیشوا ـ تهران/ اعتراض به تغییرغیرکارشناسانه ساعات کار قطار
به گزارش خبرگزاری فارس، در ورامین از تاریخ دهم ماه جاری ساعت حرکت قطار محلی پیشوا ـ ورامین به سمت تهران  تغییر کرده که این امر سرگردانی و اعتراضات مسافران این مسیر را به همراه داشته است.
این قطار که روزانه در دو نوبت صبح و عصر حدود  ۱۲۰۰ مسافر را جابه جا می کند، با تغییر ناگهانی و غیرمنتظره  ساعت حرکت قطار، مسافران را غافگیر کرد.
مسافران این مسیر که بیشتر آنها را کارگران، دانشجویان و کارمندان تشکیل می‌دهند به دلیل استفاده بهینه از وقت، کم هزینه بودن، راحتی  و نیز امنیت سفر، قطار محلی را بر دیگر وسائل نقلیه ترجیح می‌دهند و روزانه از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند.
در یادداشت اعتراضی که مسافران این مسیر تهیه کرده و نسخه ای از آن را به خبرگزاری فارس ارسال کردند از مدیریت رجا خواسته شده است که اصلاح و تغییر مناسب را در ساعت حرکت این قطار به عمل آورد.
از تاریخ ۱۰/۹/۹۰ ساعت حرکت قطار محلی پیشوا ـ ورامین تغییر کرد به طوری که حرکت قطار از ورامین به سمت تهران از ساعت ۶:۱۰ صبح به چهار صبح تغییر داده شد که این امر مشکلاتی را برای مسافران این مناطق ایجاد کرده است. ساعت حرکت قطار دوم به تهران  نیز که  ۷:۱۰ صبح است اکثرا با تاخیر همراه است که این امر باعث می‌شود که مسافران  با تاخیر بر سر کار خود حاضر شوند.
ساعت حرکت برگشت از تهران به ورامین نیز با توجه به اینکه بیشتر مسافرهای این مناطق را قشر کارگر، دانشجو تشکیل می ‌دهند، مناسب نیست و این امر اعتراض شدید مسافران را به همراه داشته است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول