اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز؛

خانواده 5 نفری از مرگ گاز گرفتگی نجات یافتند

خبرگزاری فارس: اعضای یک خانواده پنج نفری در خیابان ابوریحان تبریز که به دلیل استنشاق مونواکسید کربن دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شده بودند، از مرگ نجات و زندگی دوباره یافتند.

خانواده 5 نفری از مرگ گاز گرفتگی نجات یافتند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از مرکز فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی،  حبیب حسینقلی‌زاده مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی و اورژانس این استان افزود: اعضای یک خانواده پنج نفری در خیابان ابوریحان تبریز که به دلیل استنشاق مونواکسید کربن دچار گازگرفتگی و مسمومیت شده بودند، از مرگ نجات و زندگی دوباره یافتند.
وی با بیان اینکه این اتفاق ساعت یک بامداد امروز در خیابان ابوریحان روی داد، اظهار داشت: با وجود اینکه اعضای این خانواده دچار مسمومیت کامل شده بودند، اما با تماس به موقع با اورژانس و حضور به موقع ماموران در محل، با انجام اکسیژن تراپی تمام افراد از مرگ حتمی نجات یافتند. 
حسینقلی‌زاده افزود: یکی از افراد این خانواده متوجه حالت تهوع و سرگیجه خود شده و بلافاصله با تماس تلفنی با اورژانس، باعث نجات خود و دیگر اعضای خانواده شد.
وی ادامه داد: اکثر مسمومیت‌های ناشی از مونواکسید کربن در ساعات شب اتفاق می‌افتد و لازم است، خانواده‌ها هنگام شب، نسبت به وضعیت بخاری‌ها و دودکش‌های منزل خود اطمینان کافی داشته باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول