اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان خواستار شد:

امر به معروف تبدیل به فرهنگ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جوامع اسلامی به یک فرهنگ تبدیل شود.

امر به معروف تبدیل به فرهنگ شود
ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر سبب واکسینه شدن جوامع اسلامی می‌شود.
وی با تاکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: این امر باید به یک فرهنگ در جوامع اسلامی تبدیل شود تا شاهد رستگاری مسلمانان باشیم.
این مسئول بر حفظ وحدت مسلمین تاکید کرد و افزود: حفظ وحدت و انسجام اسلامی بهترین پاسخ در برابر توطئه‌های وارده از سوی دشمنان بر جوامع اسلامی است. 
خلیفه‌زاده با اشاره به احادیث و روایات، خاطرنشان کرد: این آیات نشان‌دهنده ضرورت وحدت میان فرقه‌ها و مذاهب مختلف اسلام و همچنین تأثیر و اهمیت گرایش افراد به سوی اسلام است.
وی با اشاره به احکام قطعی اسلام و تغییر ناپذیری این احکام، گفت: هر سخنی که حجت را بر مسلمین تمام و سبب تقویت روحیه جهادی بر علیه کافران شود باید در سطح جامعه رواج یافته و زمینه ارتقای سطح معنوی افراد را فراهم کند چرا که در غیر این صورت دشمنان و منافقان فرصت دخالت در امور جامعه را پیدا می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه مسلمانان نباید با هر تهدید یا تحریمی روحیه اسلامی خود را ببازند، بیان کرد: وقایعی که در حال حاضر در تمام نقاط جهان در حال شکل‌گیری و رخ دادن است، نشانگر پیروزی و تحقق وعده الهی در این مورد است، بنابراین مسلمانان باید از هر لحاظ خود را آماده نبرد فکری و فرهنگی علیه کافران کنند تا جامعه آرمانی و ایده‌ل اسلامی در جهان شکل گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول