اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تجارت خارجی سازمان صنعت و تجارت کردستان خبر داد:

ثبت‌نام اولیه 106 تاجر کردستانی برای دریافت جوایز صادراتی

خبرگزاری فارس: معاون تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای ثبت‌نام برای تشکیل پرونده جوایز صادراتی سال89، تاکنون از 106 نفر ثبت‌نام اولیه، پرونده‌های 86 نفر از تجار استان تائید شده است.

ثبت‌نام اولیه 106 تاجر کردستانی برای دریافت جوایز صادراتی
محمد پورنگ امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه ثبت‌نام از تاریخ 21 آبان‌ماه سال جاری شروع شده است، اظهار داشت: مبلغ دیون جوایز صادراتی استان کردستان در سال 88، یک میلیارد و 900 میلیون تومان است که بعد از ثبت‌نام و دریافت اعتبار نسبت به پرداخت آن اقدام می‌شود.
وی مبلغ پرداخت‌شده جوایز صادراتی سال 88 را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: فعال نبودن سامانه پذیرش جوایز صادراتی در سال‌های گذشته، مغایرت در بانک اطلاعات صادرکنندگان که موجب ثبت‌نام مشروط شده و نیز عدم برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با جوایز صادراتی از مشکلات تاخیر در پرداخت جوایز صادراتی است.
معاون تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان درباره چگونگی ثبت‌نام صادرکنندگان کالا، گفت: صادرکنندگان ابتدا در سیستم پذیرش ثبت‌نام می‌کنند که این مرحله شامل اطلاعات شخصی، افراد حقیقی یا حقوقی، شماره حساب، کد ملی و مشخصات کارت بازرگانی است.
پورنگ افزود: صادرکنندگان پس از ثبت‌نام اولیه با در دست داشتن اصل کارت بازرگانی و پرینت ثبت‌نام اولیه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و عضویت آنان تائید می‌شود.
به گفته وی صادرکنندگان بعد از تائید عضویت یک هفته مهلت دارند تا اصل مدارک را به سازمان صنعت، معدن و تجارت تحویل دهند.
استان کردستان جزو اولین استان‌های کشور بوده که سیستم پذیرش جدید را فعال و اقدام به تائید عضویت کرده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول