اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمان ثبت نام در آزمون دکترا تمدید شد؛

15 آذر ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در جامعة‌المصطفی العالمیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل سنجش و پذیرش جامعةالمصطفی‌ العالمیه آخرین مهلت ثبت نام برای آزمون دکترا در این مجموعه را پانزدهم آذر ماه اعلام کرد.

15 آذر ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در جامعة‌المصطفی العالمیه
ابراهیم ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: جامعة‌المصطفی ‌العالمیه برای سال تحصیلی جدید در نظر دارد از میان طلاب ایرانی و غیر ایرانی، دانش‌پژوه در مقطع دکترا بپذیرد.
وی با اشاره به هفت دوره برگزاری این آزمون در سال‌های گذشته، ادامه داد: آزمون این دوره با حضور داوطلبان خواهر و برادر در قم و مشهد در 31 فروردین و اول اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.
مدیرکل سنجش و پذیرش جامعةالمصطفی‌ العالمیه ابراز داشت: برای استفاده از توانایی علمی طلاب ایرانی در کنار طلاب غیر‌ایرانی و بر اساس اساسنامه این مرکز، به نسبت هر 100 نفر طلاب غیر‌ایرانی، 20 نفر طلبه می‌توانند در این مرکز پذیرفته شوند.
وی افزود: در این دوره تلاش شده که برای تمام طلاب غیر‌ایرانی متقاضی شرکت در این آزمون ظرفیت پذیرش وجود داشته باشد تا در صورت احراز صلاحیت علمی بتوانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.
ملکی ادامه داد: این دوره در رشته‌هایی مانند فقه و معارف، کلام اسلامی، تاریخ اسلامی، فلسفه اسلامی، علوم حدیث تفصیلی، فقه سیاسی، فقه عبادی، فقه خانواده، فقه قضایی، عرفان اسلامی، رجال، درایه و جریان‌های کلامی در جهان اسلام برای برادران برگزار می‌شود.
وی گفت: خواهران در رشته‌های تفسیر تفصیلی و کلام اسلامی می‌توانند در این دوره به ادامه تحصیل بپردازند.
مدیرکل سنجش و پذیرش جامعةالمصطفی‌ العالمیه (ص) با اشاره به اینکه متقاضیان شرکت در این آزمون باید دارای پایه 10 حوزوی باشند افزود: تمام شرایط و حدنصاب‌های مورد نیاز برای پذیرش در این آزمون در صفحه معاونت آموزشی پایگاه اینترنتی جامعةالمصطفی‌ العالمیه (ص) موجود است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول