اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گچساران:

رکود پروژه زیرگذر گچساران غیر قابل تحمل است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر گچساران گفت: رکود پروژه زیرگذر گچساران به دلیل برخی سهل‌انگاری‌ها برای همه از جمله مردم غیر قابل تحمل شده است.

رکود پروژه زیرگذر گچساران غیر قابل تحمل است
شاپور روانبخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به توقف پروژه زیرگذر این شهر اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح به علت انجام پروژه فیبر نوری توسط اداره مخابرات شهرستان گچساران عملا متوقف شده است.
وی با ابراز نگرانی از کند بودن روند اجرایی این پروژه افزود: عملیات اجرایی پروژه مذکور تاکنون 20 درصد پیشرفت کاری داشته که طبق برنامه‌ریزی اکنون باید بیش از 35 درصد پیشرفت کاری داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر گچساران با بیان اینکه این پروژه در خصوص اعتبارات مشکلی ندارد، ابراز داشت: علاوه بر اعتبار اختصاص یافته به دنبال جذب اعتباری برای افزایش مسقف کردن این زیرگذر بودیم که با آن موافقت نشد.
وی، وضعیت کنونی خدمات‌دهی و عمران شهری گچساران را نامطلوب دانست و گفت: با روند کنونی که در شهرداری اعمال می‌شود امیدی به خدمات‌رسانی سریع و با کیفیت به شهروندان گچسارانی نمی‌رود.
روانبخش تصریح کرد: باید گفت هم اکنون به واسطه چنین عملکردی 50 سال در خدمات‌دهی شهری عقب مانده‌ایم.
عضو شورای اسلامی شهر گچساران با انتقاد از عملکرد عباسی شهردار این شهر بیان کرد: به دلیل موافقت و مخالفتی که در شورای این شهر وجود دارد، این تشتت آرا موجب شده که امور شهری گچساران به حال خود رها و شهرداری نیز از این موقعیت برای کار نکردن استفاده کند.
روانبخش با اشاره به مطالبات شهرداری از همه ادارات شهرستان گچساران گفت: شهرداری گچساران هم اکنون از همه ادارات این شهرستان طلب دارد که بیشترین مطالبات مربوط به شرکت نفت، شرکت گاز، اداره برق، اداره آب و فاضلاب و دیگر نهادهای دولتی است.
وی شهر گچساران را متفاوت از دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از زمینه‌ها دانست و گفت: وجود شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از وجوه تفاوت این شهر با سایر نقاط استان است که با تعامل بهتر می‌توان از نعمت این صنعت برای رفاه حال شهروندان بیشتر استفاده کرد.
روانبخش ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب و گچسارانی آباد باید بسیاری از لجبازی‌ها و کینه‌ورزی‌های را کنار گذاشت و تنها به خدمت صادقانه به مردم فکر کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول