اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای نوین قم:

عقاب را می‌بریم تا از تیم‌های تعقیب‌کننده فاصله بگیریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: برای کسب ششمین پیروزی خود به مصاف عقاب تهران می‌رویم تا از تیم‌های تعقیب‌کننده جدول فاصله بگیریم.

عقاب را می‌بریم تا از تیم‌های تعقیب‌کننده فاصله بگیریم
سعید توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بازیکنان ما بعد از تساوی خانگی هفته گذشته مقابل شهرداری چابکسر انگیزه زیادی دارند که بتوانند امتیازات از دست رفته در این دیدار مهم را در بازی امروز با عقاب تهران جبران کنند.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر تمرینات خود را با تاکتیک‌های ویژه دیدار با عقاب تهران در ورزشگاه تختی قم انجام داده ایم و با شرایط خوبی که تیم از آن برخوردار است، انشاءالله در بازی حساس هفته یازدهم مرحله گروهی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور برای سه امتیاز بازی تلاش خواهیم کرد.
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم افزود: تیم ما در دیدار هفته گذشته برابر شهرداری چابکسر تا آخرین لحظات از حریف خود پیش بود اما لحظه‌ای از این دیدار کنترل بازی را از دست دادیم تا متاسفانه به راحتی پیروزی در خانه را از دست بدهیم.
وی یاد آور شد: تیم ما هنوز هم برای ادامه روند صعودی خود در مسابقات امسال لیگ آزادگان از انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و در دیدار امروز با تیم فوتبال عقاب تهران نیز تنها برای سه امتیاز بازی خواهد کرد.
توسلی اضافه کرد: بعد از آنکه از سه بازی متوالی در خانه حریفان موفق به کسب پیروزی نشدیم، در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم و در این دیدار نیز بهترین بازی خود را برابر عقاب ارائه می‌کنیم تا دومین پیروزی خارج از خانه را کسب کنیم.
وی عنوان کرد: بازیکنان ما از آمادگی خوبی برای جدال هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ آزادگان برابر عقاب تهران برخوردارند و تمام تلاش ما این است که با کسب پیروزی در این دیدار با روحیه تر آماده بازی‌های دور برگشت شویم.
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم با ارزیابی رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان، تصریح کرد: تمام تیم‌ها برای کسب جواز صعود به لیگ دسته دوم جام آزادگان در این مسابقات حضور دارند، هیچ تیمی ضعیف نیست و نمی‌توان حریفان را دست کم گرفت.
وی ادامه داد: تیم جوان صبای نوین قم امسال حضور موفقی در دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان داشته و امیدواریم در نیم فصل دوم نیز بتوانیم روند موفقیت‌های خود را ادامه دهیم.
توسلی با اشاره به مسابقه امروز مقابل عقاب تهران تصریح کرد: در این مسابقه حساس هفته یازدهم لیگ آزادگان تمام مهره‌ها و بازیکنان کلیدی ما در ترکیب تیم هستند و هدفمان این است که بتوانیم روند خوبی که از آغاز فصل داشته‌ایم را ادامه داده و در جدال با عقاب پیروز میدان باشیم.
صبای نوین قم و عقاب تهران در هفته یازدهم و پایانی از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول