اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ملوان انزلی خبر داد:

غیبت 2 بازیکن ملوان مقابل سایپا

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در هفته پانزدهم لیگ برتر، علی‌جراح‌کار و محمد حیدری بازیکنان ملوان به دلیل مصدومیت مقابل تیم سایپا غایب هستند.

غیبت 2 بازیکن ملوان مقابل سایپا
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فرهاد پورغلامی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار ملوان انزلی و سایپای البرز، اظهار داشت: برای پیروزی مقابل سایپا تلاش می‌کنیم. 
وی با بیان اینکه برای موفقیت در فوتبال، مولفه‌های زیادی وجود دارد، افزود: بازیکنان ملوان تمام تلاش خود را برای ادامه روند موفقیت‌های این تیم با کسب پیروزی و خروج از بحران انجام می‌دهند.
سرمربی ملوان انزلی درباره بازیکنان مصدوم و محروم ملوان گفت: محمد حیدری و علی جراح‌کار بازیکنان ملوان به دلیل آسیب‌دیدگی به بازی مقابل سایپا نمی‌رسند.
پورغلامی اضافه کرد: ملوان بندرانزلی در دیدار مقابل سایپای البرز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور بازیکن محروم ندارد.
وی با اشاره به تقویت دروازه ملوان اذعان داشت: سید علی حسنی‌صفت در سه بازی اخیر ملوان عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشت و در حال رسیدن به مرز آمادگی است و در بازی‌های آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند.
سرمربی تیم ملوان انزلی در باره مشکلات مالی باشگاه ملوان تصریح کرد: علیرضا بهمنی رئیس هیئت مدیره باشگاه به دنبال برطرف کردن مشکلات مالی است و ما روز مسابقه به هیچ چیز جز پیروزی و موفقیت تیم توجهی نداریم و مشکلات مالی را در روز بازی کاملا فراموش می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه شرایط دو تیم در جدول لیگ بسیار نزدیک به هم است، خاطرنشان کرد: کسب سه امتیاز این بازی ارزش حیاتی دارد و ما میزبان هستیم و با حمایت تماشاگران‌ و تلاش بازیکنان سه امتیاز این بازی را کسب می‌کنیم. 
پورغلامی به میزان آمادگی بازیکنان تیمش در این دیدار اشاره کرد و افزود: بازیکنان زیرنظر کادر فنی تمرینات خوبی را سپری کردند و با آمادگی مطلوب به مصاف سایپا می‌روند.
به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر با 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سایپای البرز در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور از ساعت 15 و 15 دقیقه جمعه 11 آذر در ورزشگاه تختی بندرانزلی به دیدار یکدیگر می‌روند.
قضاوت این دیدار را شاهین حاج‌بابایی با کمک‌های مصطفی فراهانی و آرمان اسعدی به ‌عهده دارند.
غلامرضا مستقیم و جواد تقی‌پور نیز داور چهارم و ناظر فدراسیون در این دیدار حساس است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول