اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

اختصاصی فارس/در اقدامی هماهنگ شده از سوی انگلیس صورت گرفت

تلاش جمعی از دیپلمات‌های خارجی برای ورود به باغ قلهک

خبرگزاری فارس: 11 سفیر و دیپلمات کشورهای خارجی در حمایت از رژیم سلطنتی انگلیس دقایقی پیش با حضور در مقابل باغ قلهک خواستار ورود به این باغ شدند.

تلاش جمعی از دیپلمات‌های خارجی برای ورود به باغ قلهک
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دقایقی پیش سفیران و دیپلمات های برخی از کشورهای حامی رژیم سلطنتی انگلیس در اقدامی هماهنگ و از پیش طراحی شده با خودروهای سیاسی خود پشت در باغ قهلک حضور یافته و خواستار ورود به محوطه این باغ شدند.

هم اکنون سفیران و دیپلمات‌های کشورهای سوئیس، لهستان، مکزیک، چک، مجارستان، نیوزیلند، فنلاند، قبرس، روسیه، یونان و بلغارستان در پشت باغ قهلک حضور دارند و از مسئولان پلیس دیپلماتیک خواسته‌اند تا وارد این باغ شوند.

بر اساس این گزارش، همراه این گروه دیپلماتیک، خبرنگاران و عکاسان و تصویر برداران رسانه‌های غربی در اقدامی از پیش طراحی شده حضور گسترده دارند و خواستار ورود به باغ قلهک هستند.

در همین زمینه بر اساس گزارش های دریافتی رژیم سلطنتی انگلیس برای ایجاد جنگ روانی با 25 تن از سفیران و دیپلمات های خارجی مستقر در ایران هماهنگ کرده تا در مقابل باغ قلهک جمع شوند اما با این حال تاکنون تنها 11 نماینده از کشور‌های خارجی در مقابل باغ قلهک حضور پیدا کرده‌اند.

هم اکنون ماموران پلیس دیپلماتیک مستقر در مقابل باغ قلهک از ورود غیر قانونی این دیپلمات‌ها جلوگیری کرده و اعلان کرده‌اند که دستگاه های مسئول باید مجوز لازم را صادر کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول