اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز تأکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی تولید مسکن در شرکت خانه‌سازی

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز بر لزوم بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا در تولید مسکن در شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان تأکید کرد.

لزوم بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی تولید مسکن در شرکت خانه‌سازی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین معرفی مدیرعامل جدید شرکت خانه‌سازی پیش ساخته آذربایجان شهرداری با اعلام این که برای رقابت در بازار مسکن و نیز تولید سریع و با کیفیت مسکن ناگزیر از استفاده از تکنولوژی‌های روز در این حوزه هستیم، خاطرنشان کرد: باید شرایط و بسترهای لازم به منظور جایگزینی فناوری و تکنولوژی‌های جدید در این مجموعه را فراهم کرد.
وی فلسفه اصلی و ذاتی تشکیل این شرکت در دهه‌‌های گذشته را برنامه‌ریزی برای ساخت و واگذاری مسکن و خانه‌های ارزان قیمت برای افراد کم درآمد و کم توان جامعه اعلام و خاطرنشان کرد: این هدف در حال حاضر با اقدام مثبت دولت محترم طی سال‌های اخیر در راه‌اندازی و اجرای طرح مسکن مهر بیش از گذشته عینیت و ضرورت یافته و شرکت خانه‌سازی پیش ساخته آذربایجان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید مسکن کشور همکاری تنگاتنگ و موثری با دولت در اجرای موفق طرح مسکن مهر دارد.
نوین در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای بهبود و نوسازی تجهیزات و خطوط تولید، بهره‌گیری از روش‌ها و متدهای روز دنیا، استفاده از متخصصان برجسته در تولید مسکن، برنامه‌ریزی برای تولید و عرضه دیگر محصولات مورد نیاز شهرداری از جمله بلوک‌ها، جداول، محصولات کف و پیاده رو و دیگر تولیدات را از جمله الزامات مدیریت این مجموعه برشمرد.
شهردار تبریز از مدیریت جدید این شرکت خواست نسبت به توسعه و گسترش فعالیت‌های مجموعه برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد.
در این مراسم که در محل این شرکت برگزار شد، محمد عبدالله‌پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خانه‌سازی پیش ساخته آذربایجان شهرداری منصوب شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول