اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

بخاری‌های خطر آفرین از مدارس اردبیل جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از جمع‌‌آوری بخاری‌های خطر آفرین از مدارس اردبیل و استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی خبر داد.

بخاری‌های خطر آفرین از مدارس اردبیل جمع‌آوری می‌شوند
یاور وحدتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بخاری‌های استاندارد برای ارسال به اردبیل بارگیری شده که در اولین فرصت به مدارس استان اهدا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: استاندارد‌ سازی سیستم سرمایشی و گرمایشی در مدارس آغاز شده و سعی خواهد شد بخاری‌های خطر آفرین از مدارس جمع‌آوری شود.
این مسئول همچنین از شاداب‌سازی مدارس مطابق با آخرین استانداردهای روز خبر داد و افزود: با طراحی‌های مهندسی در نظر داریم طرح ورودی مدارس را به زیباترین شکل آرایش داده و این زیبایی را بدون استثنا در تمام مدارس نهادینه کنیم.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با تاکید بر اینکه مدارس باید از حالت زمخت و خشن خارج شود، ابراز داشت: از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در سال جاری 4.5 درصد از اعتبارات را برای خرید میز و صندلی و نیمکت به مدارس اختصاص دادیم به طوری که 10 هزار میز صندلی و نیمکت جدید به مدارس تحویل شده است.
وحدتی‌پور با اشاره به اینکه ما با کمبود فضاهای آموزشی مواجه نیستیم، افزود: در ارتباط با امر مدرسه‌سازی، حرکت عظیم دو قطبی و دو سویه از سوی خیرین مدرسه‌ساز و دولت آغاز شده به طوری که آهنگ رشد مدرسه‌سازی خیرین در برخی مواقع از دولت نیز بیشتر است و به طور میانگین در یک سال گذشته هر ماه یک خیر مدرسه ساز در استان اردبیل معرفی شده است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل این عمل را نشانگر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: به برکت وجود مجمع خیرین مدرسه‌ساز و تلاش فرهنگی عظیم صورت گرفته این افراد به گود مدرسه‌سازی وارد شدند.
این مسئول همچنین از اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی در اردبیل خبر داد و افزود: به توصیه استاندار اردبیل تمام پروژه‌های نیمه فعال را به بهره‌برداری رسانده و وارد ناوگان آموزش پرورش استان می‌کنیم، چرا که برای ما قابل قبول نیست که یک پروژه پنج سال طول بکشد و به افتتاح نرسیده عمر مفید خود را از دست بدهد.
وی متذکر شد: انقلاب عظیم عمرانی در نظام تعلیم و تربیت روی داده به طوری که در 22 بهمن سال گذشته 13 پروژه ناتمام را اجرایی و آنها را وارد مدار بهره‌برداری کردیم.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اذعان داشت: امسال در هفته دولت پروژه‌های نیمه تمام را که هر کدام حتی هشت سال از زمان کلنگ‌ز‌نی آنها گذشته و آسیب جدی دیده بودند را بهره‌برداری کرده که 48 پروژه را در این باب اجرایی کردیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول