اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی:

66 هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌ شرقی احداث شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن آذربایجان ‌شرقی گفت: احداث 66 هزار واحد مسکن روستایی استان به اتمام رسیده که در این زمینه 92 هزار واحد مسکن روستایی در چارچوب مسکن مهر تا پایان سال 91 احداث می‌شود.

66 هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌ شرقی احداث شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،قربان محمدی عصر امروز در جمع مسئولان عمرانی آذربایجان‌شرقی بر توسعه خدمات‌رسانی عادلانه در زمینه مسکن مهر تاکید کرد.
وی با اشاره به سهم برجسته استان در زمینه جمعیت روستایی کشور بیان کرد: یک درصد مسکن روستاهای استان در سال 85 بتنی بود که این آمار در سرشماری سال 90 تحولی جدی را شاهد خواهد بود.
محمدی گفت: 30 درصد خانه‌های روستایی نیز در استان بهسازی شده‌اند که روندی رو به رشد را در این زمینه شاهد هستیم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: احداث  66 هزار واحد مسکن روستایی استان به اتمام رسیده که در این زمینه 92 هزار واحد مسکن روستایی در چارچوب مسکن مهر تا پایان سال آینده احداث می‌شود.
وی افزود: در زمینه شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز در 46 شهر استان فعال هستیم که در این راستا تعاونی‌ها، خودمالکی‌ها و نیز انبوه‌سازان در حال فعالیت هستند.
محمدی یادآور شد: حدود 14 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث می‌شود که در همین زمینه اعتبارات متناسب نیز پرداخت می‌شود.
رضا پوررجب، مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه از توسعه فعالیت‌های آبرسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد.
وی گفت: در شهر جدید سهند در سایت 250 هکتاری همانند 54 هکتاری فعالیت گسترده‌ای در حال انجام است که امیدواریم اتمام آبرسانی نیز همزمان با تحویل واحدهای مسکن مهر باشد.
پوررجب‌ خاطرنشان کرد: هرجا که مسکن مهر در حال احداث باشد، واگذاری آب مورد نیاز نیز با تسریع صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه رفع معارض‌ها در زمینه انتقال آب به پروژه مسکن شهر جدید سهند ضروری است، یادآور شد: با رفع معارض‌ها خواهیم توانست در زمینه آبرسانی با سرعت قابل توجه حرکت کنیم.
علی مینایی، سرپرست بانک مسکن آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات و نیز توان عمرانی اظهار کرد: انبوه‌سازان استان در زمینه دریافت تسهیلات از این بانک مشکلی نداشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم انبوه‌سازان در زمینه گردش مالی خود نیز این بانک را مورد توجه قرار دهند تا رتبه مناسب استان در سطح کشوری رعایت شود.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول