اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

ایجاد مناطق ویژه اقتصادی سبب شکوفایی منطقه می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در سطح استان کرمانشاه شکوفایی اقتصاد و انگیزه سرمایه‌گذاری را در غرب کشور به دنبال خواهد داشت.

ایجاد مناطق ویژه اقتصادی سبب شکوفایی منطقه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید داودش هاشمی امروز در هشتمین جلسه اعضای هیئت مدیره شرکت منطقه ویژه اقتصادی زاگرس اسلام‌آباد غرب که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در سطح استان کرمانشاه شکوفایی اقتصاد و انگیزه سرمایه‌گذاری را در غرب کشور به دنبال خواهد داشت.
هاشمی تقویت زیر‌ساخت‌های اقتصادی منطقه را منوط به ترغیب و تشویق‌ سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی عنوان و ابراز امیدواری کرد؛ منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب با وجود سهامداران محلی به رشد و ارتقای ویژه‌ای در سطح کشور و منطقه رسیده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه به پرداخت اعتبارات خوب عمرانی استانداری کرمانشاه به منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد اشاره کرد و گفت: بودجه بسط و گسترش اقتصاد منطقه را به هر نحو ممکن تامین خواهیم کرد.
هاشمی همچنین از ثبت سهام دومیلیارد تومانی سها‌مداران منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد که در 11 آبان‌ماه سال 1389 با دستور ویژه رئیس جمهور ابلاغ شد، خبر داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول