اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پیشبرد در اقتصاد؛

باید هم‌صدایی در تشکل‌های اقتصادی کشور پدید آید

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: برای پیشبرد در وضعیت اقتصادی کشور، باید تک‌صدایی‌ها تبدیل به هم‌صدایی شود.

باید هم‌صدایی در تشکل‌های اقتصادی کشور پدید آید
فرامرز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: از آنجایی که یک دست صدا ندارد، وجود تشکل‌ها سبب هم‌صدایی اعضا و ایجاد هم‌افزایی می‌شود.
وی افزود: در این صورت بیان مشکلات و راه‌حل‌ها و پیشگیری امور به نحو مطلوب‌تری انجام شده و نتایج بهتری را عاید می‌سازد.
عضو هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان تأکید کرد: تشکل‌ها می‌توانند با کمک کارشناسان خبره و مسلط به امور مختلف صنعتی و اقتصادی به ارزیابی امور پرداخته و به موقع اطلاعات لازم را در اختیار مسئولان منطقه‌ای و کشوری قرار دهند.
وی تصریح کرد: در همین راستا از این طریق راه برای اتخاذ تصمیمات صحیح‌تر هموار می‌شود.
مرادی عنوان کرد: تشکل‌ها صدای گویای اعضا و مرکز مراجعه آنان به منظور ارائه ایده‌های جدید و بازگشائی افق‌های تازه در فضای اقتصادی کشور بوده و از این طریق می‌توانند خدمات شایسته‌ای را ارائه دهند.
وی توضیح داد: تشکل‌ها عملا حامی و پشتیبان کارآفرینان بوده و همواره در همه‌جا در کنار آنها قرار دارند.
عضو هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان ابراز داشت: این حمایت و پشتیبانی می‌تواند منشاء آثار فراوانی برای اعضا و صنعت بوده و در شکوفایی و اعتلای اقتصاد کشور بسیار موثر واقع شود.
وی خاطرنشان کرد: اعضا نیز به نوبه خود و از طریق حمایت‌های مادی و معنوی در تقویت و بقای تشکل‌ها، تلاش بی‌وقفه‌ای داشته و این نهاد‌ها را به عنوان سخنگویان خود در تمام عرصه‌ها مطرح می‌کنند.
مرادی یادآور شد: همراهی اعضا با تشکل‌ها سبب قدرت و اعتماد به نفس مسئولان تشکل‌ها شده و آنها را برای پیشگیری امور مرتبط با اعضا با صلابت بیشتری راهی میدان‌های مذاکره و مصالحه می‌کند.
وی گفت: اگر حمایت مستمر و مداوم اعضا از تشکل‌ها ضعیف شود و یا به مرحله انفعال برسد، قطعا تشکل‌ها نیز تضعیف شده و قدرت چانه‌زنی خود را از دست خواهند داد.
عضو هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان بیان کرد: برای اداره موثرتر و مفیدتر تشکل‌ها در سطوح مختلف باید بین مسئولان تشکل‌ها و اعضا هماهنگی و همدلی کافی وجود داشته باشد.
وی اعلام کرد: همچنین مسئولان تشکل‌ها در انتقال خواسته‌های اعضا به مقامات ذی‌ربط سریعا اقدام و تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول