اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مبلغان تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد:

اعزام ۹۰۰ مبلغ به نقاط مختلف هرمزگان

خبرگزاری فارس: مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از اعزام 936 مبلغ به نقاط مختلف این استان خبر داد.

اعزام ۹۰۰ مبلغ به نقاط مختلف هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام احمد رحمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام 936 مبلغ به نقاط مختلف این استان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 135 مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی، 150 مبلغ از طرح هجرت، 36 مبلغ از اوقاف، 70 نفر از سایر موارد، 395 نفر مبلغ بومی و 150 نفر مبلغه هستند.
وی افزود: مبلغان اعزامی به تبیین نقش و جایگاه ولایت فقیه، جامعیت ولایت فقیه و توطئه دشمنان در نفی و تخریب ولایت فقیه با شعار جدایی دین از سیاست، تحلیل علمی مسائل خرافی و عرفان‌های نوظهور دروغین، برگزاری جلسات تفسیری قرآن کریم با استفاده از متون معتبر و شناخته شده، توجه ویژه به وضعیت فرهنگی منطقه تبلیغ، بیان مستمر اهمیت وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان، تشویق و ترغیب مردم به حضور در پایگاه‌های انتقال خون و ... می‌پردازند.
مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: تبلیغ خاص و عنایت ویژه به موضوع عفاف و حجاب، تکریم زن در جامعه، اهمیت تشکیل خانواده و مقابله با تخریب جایگاه خانواده و تأکید بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر از دیگر مواردی است که توسط مبلغان اعزامی برای ارتقای آگاهی آحاد مختلف مردم تبیین می‌شود.
وی اضافه کرد: ترک محرمات نظیر مشروبات الکلی، روزه خواری، قمار، تهمت و دروغ، بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از مظلومین به ویژه مردم فلسطین و تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها به ویژه در کشورهای اسلامی از اهم مواردی است که مبلغان اعزامی در ماه محرم به آن خواهند پرداخت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول