اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نشست هم اندیشی مدیران ورزش استان اصفهان؛

باشگاه‌ها فرصت طلایی ورزش اصفهان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تعامل دوسویه بین اداره کل و باشگاه‌های ورزشی استان به منظور کسب افتخارات و بهره‌وری بیشتر ضروری است، زیرا باشگاه‌ها فرصت طلایی ورزش استان هستند.

باشگاه‌ها فرصت طلایی ورزش اصفهان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان دومین نشست رسمی مدیران باشگاه‌های حرفه‌ای استان با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاونان وی با هدف تعامل و همدلی به منظور توسعه ورزش استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تشکیل شد تا طرفین در ارتباط با تعاملات بیشتر بحث و تبادل نظر کنند.
با توجه به اینکه ارتقای سطح سلامتی و نشاط اجتماعی، ترویج ارزش‌های اسلامی ایرانی در جامعه ورزش، ارتقای سهم استان در عزت و اقتدار ملی، توسعه زیرساخت‌ها و کمک به صنعت ورزش در استان اصفهان به عنوان پنج هدف کلان سند راهبردی ورزش استان اصفهان تدوین شده و بنا به تقاضای مدیرکل تربیت بدنی مدیران باشگاه‌ها پیرامون این مهم که آیا اهداف سند راهبردی ورزش استان می‌تواند اهداف باشگاه‌ها باشد و یا باید با ایجاد تغییراتی به اهداف مشترک رسید، این نشست برگزار شد.
در این نشست مشترک مدیرعامل باشگاه سپاهان، مدیرعامل باشگاه فولادماهان، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان، مدیرعامل باشگاه سپاهان نوین، مدیرعامل باشگاه پایتخت و مدیرکل تربیت بدنی و معاونان اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند.
 این نشست هم اندیشی پیرامون ارائه نقطه نظرات مدیران باشگاه‌های ورزشی در مورد پنج هدف کلان سند راهبردی ورزش استان اصفهان برگزار شد.
یکی از اهداف این بحث قابلیت استفاده مشترک برای دست‌یابی به ادبیات واحد در ورزش استان اصفهان بود تا در نهایت افتخارات بیشتر را برای ورزش استان به دنبال داشته باشد.
مدیرعامل ذوب آهن در این نشست پیرامون اهداف پنج‌گانه مدنظر در سند راهبردی ورزش استان صحبت کرد و به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.
خسرو ابراهیمی ارتقای سطح سلامتی و نشاط اجتماعی را مهم تلقی کرد و افزود: یکی از وظایف مهم باشگاه‌ها علاوه بر توسعه ورزش حرفه‌ای، فراهم کردن شرایط خوب برای ورزش به عنوان یکی از عوامل موثر در سلامتی برای مردم است.
 
*باشگاه‌ها فرصت طلایی اصفهان هستند
رشید خدابخش یکی از اهداف مهم این نشست را سیاست‌گذاری واحد در ورزش استان دانست و افزود: باشگاه‌ها فرصت طلایی و بی‌نظیری برای ورزش استان اصفهان هستند.
وی با اشاره به پنجمین هدف کلان سند راهبردی ورزش استان که حمایت از صنعت ورزش است، از باشگاه‌های حرفه‌ای استان اصفهان که بسیاری از افتخارات آن‌ها بعد ملی دارد به نیکی یاد کرد و  ادامه داد: وجود باشگاه‌های بزرگ و حرفه‌ای در استان اصفهان نقطه قوت بسیار بزرگ ورزش استان است و بدون تردید سهم زیادی در افتخاراتی که حتی ورزش کشور در ابعاد بین‌المللی کسب کرده است، دارد.
 
*هشدار رهبر معظم در مورد توسعه ورزش همگانی
مدیرکل اداره ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: با و جود هشدارهای رهبر انقلاب که بارها به توسعه ورزش همگانی در راستای ارتقای سطح سلامتی و نشاط جامعه تاکید فرموده‌اند، فرمایشات معظم له در سطح جامعه عملیاتی نشده است.
وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بر اساس تاکید‌های رهبر فرزانه برنامه‌ای را تدوین کرده است، تاکید کرد: رهبر معظم، ورزش را برای جوانان لازم و برای افراد مسن واجب دانسته‌اند، دیدگاه وزیر ورزش و جوانان کشور نیز در همین راستا قرار دارد.
رشید خدابخش افزود: در جامعه هشدارهای سلامتی از سوی وزیر بهداشت اعلام شده است از جمله کاهش سن سکته از 60 سال به 40 سال، افزایش فاکتورهای ریسک در سکته که مهم‌ترین عامل آن کم‌تحرکی بیان شده، اما متأسفانه در جامعه کسی به این هشدارها عکس‌العمل جدی نشان نداده است.
 
*تدوین قوانین حمایتی برای باشگاه‌ها
به گزارش فارس در ادامه این نشست معاون توسعه ورزش استان اصفهان پیرامون بازخورد نخستین هم‌اندیشی مدیران تربیت بدنی و باشگاه‌ها به ارائه گزارش پرداخت و از تدوین قوانین حمایتی برای باشگاه‌ها به عنوان یکی از انتظارات باشگاه‌ها نام برد.
رئیس اداره برنامه‌ریزی و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با نمایش اسلاید به توضیح پیرامون بخشی از سند راهبردی ورزش استان اصفهان پرداخت در برخی اسلایدها پیرامون برنامه و اهداف باشگاه بارسلونا به عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای توضیحاتی ارائه داد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول