اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

مرکز تحقیقات بیوانفورماتیک اصفهان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مرکز تحقیقات بیوانفورماتیک اصفهان به زودی در این دانشکده راه‌اندازی می‌شود.

مرکز تحقیقات بیوانفورماتیک اصفهان راه‌اندازی می‌شود
سید ابوالفضل مصطفوی در گفت‌و‌گو با خبر نگار فارس در اصفهان اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز رشد فناوری‌های دارویی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عامل موفقیت این دانشکده است.
وی بیان داشت: هم اکنون محل این مرکز تعیین شده و همکاران در حال آماده‌سازی آن برای اسکان شرکت‌های دانش‌بنیان در آن هستند.
رئیس دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که تبدیل وضعیت مجله به علمی پژوهشی و در نهایت چاپ در Pub med که هم‌اکنون این مجله در نمایه بین‌المللی Pub med قابل مشاهده است را عامل دیگر موفقیت دانشکده در یک سال و نیم اخیر عنوان کرد و ادامه داد: پیگیری اخذ مجوز قطعی برای مرکز تحقیقات علوم دارویی که وابسته به دانشکده است و تلاش برای کسب مقام نخست در عرصه تحقیقات و کسب بیشترین میزان پیشرفت و رشد مرکز در مقایسه با دیگر مراکز تحقیقاتی هم طراز در کشور از دیگر دلایل این موفقیت شد.
وی در زمینه تقویت کمیته‌های تحقیقات دانشجویی در دانشکده داروسازی بعد از یک دوره وقفه تصریح کرد: در این زمینه دانشجویان برای فعال‌سازی این کمیته تشویق شده‌اند.
مصطفوی ادامه داد: هم اکنون کمیته تحقیقات دانشجویی در دانشکده اقدام به برگزاری کارگاه‌های متعددی در زمینه پروپوزال نویسی، End note اینترنت و مدلاین کرد که مورد استقبال دانشجویان بوده که در این زمینه پشتیبانی مالی برای پیگیری امور روزمره این کمیته انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه بلند مدت برای دانشکده طراحی نشده است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی استراتژیک دانشکده آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است که پس از تعیین سرفصل‌های این برنامه و تعیین راهبردهای لازم بر اساس این راهبردها اقدامات صورت می‌گیرد.
رئیس دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آماده‌سازی آزمایشگاه برای مطالعات حیوانی در جنب لانه حیوانات دانشکده داروسازی خبر داد و تصریح کرد: عقد تفاهمنامه همکاری با آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان و مرکز تحقیقات شیمی شیراز برای انجام تحقیقات مورد علاقه و استفاده از امکانات آنان از برنامه‌های محوری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.
وی گفت: تهیه آزمایشگاهی داروهای Reteplas و لیپاز باسیلوس که در صورت پشتیبانی‌های لازم می‌توان آنها را وارد بازار کرد از اقدامات اساسی این دانشکده در سال جاری است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول