اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان‌ماه سال جاری صورت گرفت؛

525 مورد بازرسی از واحدهای خبازی کردستان

خبرگزاری فارس:تعداد بازرسی‌های آبان‌ماه از واحدهای خبازی کردستان از 525 مورد گذشت.

525 مورد بازرسی از واحدهای خبازی کردستان
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، گفت: برخورد با متخلفین و برهم زنندگان آرامش بازار از مهم‌ترین اقدامات بازرسان این سازمان است.
سیروس شاه‌غیبی گفت: در همین راستان طی آبان‌ماه سال جاری 525 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی آرد و خبازی توسط بازرسان این سازمان به عمل آمد که از این تعداد بازرسی به عمل آمده تعداد 15 واحد خبازی متخلف شناسایی و تحت عناوین گرانفروشی و کم‌فروشی تشکیل پرونده و برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در این خصوص را33 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تعداد گزارشات مردمی دریافتی در رابطه با واحدهای خبازی را برابر 51 مورد در آبان‌ماه بوده است.
 هموطنان می‌توانند تخلفات اقتصادی را به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یا ادارات تابعه در سایر شهرستان‌ها و یا به صورت تلفنی با شماره تلفن 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول