اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش اصفهانی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه:

مدیران ماهان به وعده‌های خود عمل نکردند

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش اصفهانی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه گفت: مدیران ماهان و به ویژه سرپرست تیم واترپلو به تعهدات مالی خود و وعده و وعیدهایی که می‌دادند عمل نکردند تا به ناچار از این تیم جدا شوم.

مدیران ماهان به وعده‌های خود عمل نکردند
نیما خوشبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه ماهان سال گذشته 20درصد قرارداد من را پرداخت نکرد، ضمن اینکه در موارد دیگری نیز باشگاه بدقولی کرده و به تعهدات خود عمل نکرد.
وی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در تیم ماهان وجود داشت، بیان داشت: به دلیل وجود این مشکلات ادامه همکاری با این تیم میسر نبود و به همین دلیل به تیم نفت و گاز امیدیه پیوستم.
ملی‌پوش سابق تیم ماهان ادامه داد: با تصمیم کادر فنی تیم واترپلو زنجان، به عنوان یار کمکی این تیم را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا همراهی می‌کنم.
وی با اشاره به تردید تیم زنجان برای شرکت در مسابقات آسیایی تصریح کرد: تیم زنجان تصور می‌کرد در مسابقات آسیایی تنها تیم‌های عربستانی و تیم ماهان حضور دارند و سطح مسابقات پایین است.
خوشبخت اضافه کرد: بعد از اینکه مشخص شد دو تیم کویتی و همچنین تیم‌هایی از ژاپن در این مسابقات شرکت دارند، تیم زنجان نیز نظرش را تغییر داد و تصمیم به شرکت در مسابقات گرفت.
وی افزود: شنبه هفته آینده به کویت سفر می‌کنیم تا در آستانه آغاز مسابقات چند جلسه تمرینی برگزار کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول